رفتن به محتوای اصلی
راه هایی برای بالا بردن فروش در خرید اینترنتی

راه هایی برای بالا بردن فروش در خرید اینترنتی

همه ما دست کم یکبار به سراغ کالایی برای خرید در اینترنت رفته ایم. حال اینکه آن را خریده ایم یا نه!

مزایای خرید اینترنتی از جمله سرعت در خرید و قیمت مناسب که به دلیل فروش بی واسطه است از جمله مواردی می باشد که مردم را به سمت فروشگاه های اینترنتی می کشاند، اما از طرفی غیرقابل اطمینان بودن و یا عدم اطمینان از کیفیت محصول موجب می شود که آن قدر ها هم که انتظار می رود فروش اینترنتی بازدهی مطلوبی نداشته باشد، چرا که خیلی از افراد به دلیل قیمت مناسب محصول علاقه مند به خرید آن می شوند اما پس از مدتی به دلیل عدم اطلاعات کافی در مورد محصول و یا عدم اطمینان از کیفیت آن از خرید منصرف شده و به خرید حضوری روی می آورند.

 

بالا بردن فروش در خرید اینترنتی

اما چه راه کار هایی برای افزایش فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد؟

 

استفاده از فیلم محصولات

با استفاده از Webyclip کاربران میتوانند فیلم های کاربردی از محصولات را در بخش های مختلفی از فروشگاه اینترنتی شما مشاهده کنند.

گرچه هنوز هم کالا یا محصول برای کاربران قابل لمس نیست اما آن ها میتوانند موارد استفاده و بسیاری از اطلاعات مفید دیگری را در مورد محصول مورد نظر خود به دست بیاورند که شاید در خرید حضوری چنین امکانی را نداشته باشند.

 

بحث و نظرات در صفحه محصولات

Spot.IM به کاربران فروشگاه شما این امکان را می دهد که در مورد کالایی که می خواهند خریداری نمایند از دیگر کاربرانی که قبلا آن را تهیه کرده اند سوال بپرسند و در مورد محصولات بحث و گفت و گو داشته باشند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

این دقیقا همانند یک خرید خوب با یک دوست خوب است. دقت داشته باشید که هر چه کاربران شما بیشتر با محصولات شما در تعامل باشند و فروشگاه شما بیشتر شبیه به یک فروشگاه واقعی باشد امکان فروش شما بالاتر خواهد رفت.

 

به اشتراک گذاشتن محصول

از آنجایی که بیشتر کاربران فروشگاه های اینترنتی خانم ها هستند باید به سبک و سیاق خرید آن ها احترام بگذاریم و همه چیز را برای راحتی آن ها فراهم کنیم.

۹۰ درضد خانم ها در هنگام خرید از این جمله معروف “بمن میاد” استفاده میکنند آن ها اغلب نظر دوستانشان را در مورد لباسی که میخواهند بخرند می پرسند و تا تایید آن ها را نگیرند خرید نمیکنند.

پس در فروشگاه های اینترنتی باید امکانی برای به اشتراک گذاشتن محصولات بین کاربران وجود داشته باشد تا آن ها بتوانند به راحتی محصولات را به دوستان خود نشان دهند و همانند یک خرید واقعی با اطمینان خرید کنند.

 

توجه به علایق کاربران در خرید

با استفاده از الگوریتم Unbxd به کاربرانتان برحسب علایق آن ها محصولات را نشان دهید تا همانند یک فروشنده خوب بتوانید به آن ها در خرید مشاوره دهید.

همانطور که یک فروشنده با اطلاعات که از مشتری دریافت میکند محصولاتی را که فکر میکند مشتری به آن ها نیاز دارد را به او نشان میدهد، شما نیز چنین محصولاتی را به کاربرانتان پیشنهاد دهید.

در این بین اطلاعاتی از کاربر اینکه در چه شهری زندگی میکند، از چه طریقی وارد سایت شما شده است و یا اینکه چه چیز هایی را جستجو کرده میتواند به شما کمک کند که بتوانید به کالاهای مورد علاقه کاربرتان دست یابید. Barilliance الگوریتمی است که میتواند چنین اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا