رفتن به محتوای اصلی
نکته های ثبت اپلیکیشن در اپ استور

نکته های ثبت اپلیکیشن در اپ استور

11

همینطوری که میدونید استورهای زیادی ساخته شده که شما میتونید با عضویت در اونها انواع نرم افزارهای مختلف را دانلود کنید ما امروز میخوایم چند نکته مهم به شما یاد بدیم که در زمینه اپ استور به کارتون خواهد اومد اگه مایل هستید این نکات را بدونید فقط کافیه در ادامه این مطلب نیز مثل سابق مارا همراهی بفرمایید شرح مطلب درباره اپ استور به اینصورت است :

اما کاربران آی او اس محدود بودن به اپ استور را یک مزیت بشمار می‌آورند زیرا امنیت بالای اپ استور و عدم وجود بدافزار در آن خیال همه کاربران را راحت کرده است.
اما این امنیت در اپ استور چگونه بدست می‌آید ؟
در همایش WWDC 2014 اپل اعلام کرد در حال حاضر ۱٫۲ میلیون اپلیکیشن در اپ استور وجود دارد که همگی مراحل تأیید خود را در اپ استور طی کرده‌اند و از هر گونه ایراد امنیتی و بدافزاری پاک هستند.
اگر تا به حال سعی کرده باشید برای آی او اس برنامه بنویسید و در اپ استور منتشر کنید حتما متوجه شده‌اید که انتشار اپلیکیشن در اپ استور کار ساده‌ای نیست. فارغ از مراحل مالی ثبت اپلیکیشن، یک سری نکات درخصوص طراحی و نوع کد نویسی اپلیکیشن‌ها همواره باید از سوی توسعه دهندگان رعایت شود. در غیر این صورت اپلیکیشن شما در اپ استور تأیید نمی‌شود و شما باید به رفع نقایص و اشکالات آن بپردازید. اپل سعی کرده این نکات را بطور مختصر و مفید در این صفحه توضیح دهد.
به عنوان مثال هنگام ثبت یک اپلیکیشن اگر نیاز به لاگین کردن در آن وجود دارد بایستی یک نام کاربری و کلمه عبور معتبر در اختیار اپل قرار دهید تا بتوانند در اپلیکیشن شما لاگین کنند و نظارت دقیق‌تری روی آن داشته باشند. یا اگر اپلیکیشن شما نیاز به اجرای تنظیمات خاصی توسط کاربر دارد بایستی آن را بطور کامل برای اپل شرح دهید تا آن‌ها نیز بتوانند این تنظیمات را انجام دهند و اپلیکیشن شما را تست کنند. یا اگر اپلیکیشن شما نیاز به اتصال به سخت افزار خاصی دارد بایستی یک ویدئو از اتصال اپلیکیشن خود به آن سخت افزار تهیه کنید، مراحل عملکرد اپلیکیشن را در آن شرح دهید و ویدئو را حین ثبت اپلیکیشن برای اپل ارسال کنید.
همچنین در نوشتن توضیحات اپلیکیشن خود در اپ استور نیز باید دقت لازم را اعمال کنید. توضیحات اپلیکیشن شما در صفحه دانلود آن از اپ استور نباید باعث گمراه شدن کاربر شود. یا به عبارت بهتر نباید اپلیکیشن خود را طوری شرح دهید که در واقع آنطور نیست!.
در صفحه مربوط در سایت توسعه دهندگان اپل ۱۰ دلیل ذکر شده که ۵۸ درصد اپلیکیشن‌ها به این دلایل رد می‌شوند. در واقع این دلایل شایع‌ترین مواردی است که از طرف توسعه دهندگان رعایت نمی‌شود.
در آخر سعی کنید با رعایت این موارد و مطالعه اصول انتشار اپلیکیشن در اپ استور اپلیکیشن خود را عرضه کنید تا بتوانید در پرسود ترین مارکت اپلیکیشن‌های موبایل شما نیز سهمی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا