رفتن به محتوای اصلی
برترین اپلیکیشن های ماه گذشته

برترین اپلیکیشن های ماه گذشته

maxresdefault-2

بعضی از سایتها هستند که اقدام به معرفی برترین اپلیکیشن های هرماه میکنند و برترین اپلیکیشن هایی که بیشترین دانلود را داشته اند را معرفی میکنند با ما باشید با معرفی برترین اپلیکیشن هایی که در ماه قبل بهترین عملکرد و دانلود را داشته اند و در لیست قرار گرفته اند

 

Glass Wire

دیتا اینترنت را جدی بگیرید

مصرف دیتا یا اینترنت همراه از طریق سیم‌ کارت‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و در ایران نیز بسیاری از کاربران از اینترنت‌های همراه خود استفاده می‌کنند. با اینکه در قسمت تنظیمات تلفن‌های هوشمند اندرویدی امکان بررسی میزان مصرف دیتا و اطلاعات مختلف مربوط به آن هست، استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص برای بررسی میزان مصرف دیتا نیز کاربردی خواهد بود. Glass Wire نام اپلیکیشنی است که این میزان را بررسی کرده و توسط کراف‌هایی ساده به شما نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید میزان مصرف اینترنت توسط هریک از اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده و برای برخی از آن‌ها محدودیت تعیین کرده یا مشخص کنید هنگامی که میزان استفاده به حد مشخصی رسید شما را آگاه کند. Glass Wire یک اپلیکیشن فوق‌ العاده برای کاربرانی است که حجم دیتای آن‌ها محدود بوده و به دنبال کنترل آن هستند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دانلود کنید.

Libby

فقط در آمریکا
Libby نام اپلیکیشنی است که استفاده از آن محدود به کشورهایی مانند آمریکا می‌باشد. شما با دانلود کردن این برنامه بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور و وارد کردن کد کارت کتابخانه خود به نسخه‌های مجازی تمام کتاب‌های موجود دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود کرده و مطالعه کنید و حتی آن‌ها را نقد کرده و به کتاب‌های مورد نظرتان امتیاز دهید. علاوه بر کتاب‌های مجازی نسخه‌های صوتی موجو نیز در این برنامه وجود دارد که استفاده از آن‌ها نیز بسیار آسان است.

Microsoft To Do

یک یاداوری دقیق
آخرین اپلیکیشن عرضه شده توسط کمپانی بزرگ مایکروسافت To Do نام دارد. همانطور که از اسم این اپلیکیشن مشخص است، To Do به شما یادآوری می‌کند که چه کارهایی را در چه زمانی قرار است انجام دهید. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است و درواقع یکی از نکات مثبت آن همین سادگی محیط کاربری محسوب می‌شود، شما می‌توانید لیستی از کارهایی که می‌خواهید به خاطر بسپارید تا انجام دهید را ایجاد کرده و حتی قابلیت سینک کردن اطلاعات نسخه کامپیوتر و اندروید نیز وجود دارد. دانلود و استفاده از To Do کاملا رایگان است اما نیاز به وارد کردن اکانت مایکروسافت خود یا ساختن یک اکانت جدید برای استفاده از آن دارید.

Movie Pal

یک شبکه اجتماعی برای قشر خاص
در سال‌های اخیر تب و تاب استفاده از شبک‌های اجتماعی افزایش پیدا کرده و تقریبا در هر زمینه‌ای شاهد بوجود آمدن یک شبکه اجتماعی برای علاقه‌مندان بوده‌ایم. Movie Pal نام یک شبکه اجتماعی برای تمامی طرفداران سینما و تلویزیون است که به شما کمک میکند به خاطر داشته باشید کدام فیلم‌ها را دیده و کدام فیلم‌ها را می‌خواهید به زودی نگاه کنید. شما می‌توانید برای چت دسته جمعی گروه ایجاد کرده و به بحث و تبادل نظر مشغول شوید. همچنین لیست‌های موجود در این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند تا همواره فیلم‌های مورد نظر خود را پیدا کرده یا از جدیدترین فیلم‌های منتشر شده مطلع شوید. Movie Pal بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت و استفاده است.

Outdoor Family Fun With Plum

یک اپلیکیشن کودکانه
جدیدترین اپلیکیشن ساخته شده توسط PBS Kids که به منظور ایجاد انگیزه برای خارج شدن کودکان از خانه و پیدا کردن سرگرمی و بازی مورد نظرشان عرضه شده است Outdoor Family Fun With Plum نام دارد. برخی از ایده‌های موجود در این برنامه عکس گرفتن با یک درخت، شمردن حیوانات موجود در پارک یا خیابان، تشخیص وضعیت هوا و… هستند که در مجموع ۱۵۰ ایده مختلف به این منظور در برنامه وجود دارد. همچنین در این برنامه راه‌هایی برای علاقه‌مندی به کسب علم و تجربه نیز وجود دارد که برای کودکان بسیار کاربردی خواهد بود. Outdoor Family Fun With Plum با ظاهری جذاب برای کودکان بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت و استفاده است.

Podcast Go

پادکست بسازید
علاقه‌مندان به پادکست می‌توانند از Podcast Go استفاده کنند. طراحی این اپلیکیشن نوین و رنگارنگ است و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در Podcast Go می‌توانید به بیش از ۳۰۰۰۰۰ پادکست مختلف در دسته‌ بندی‌های گوناگون گوش دهید، آن‌ها دنبال کنید و برای استفاده آفلاین آن‌ها را دانلود کنید. درکل می‌توانPodcast Go را اپلیکیشنی مختص علاقه‌مندان به پادکست دانست که بصورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور قابل دریافت است.

Runtasty

آشپزی در نزدیکی شماست
علاقه‌مندان به آشپزی اپلیکیشن جدید Runtastic با نام Runtasy را از دست ندهند! درواقع ایده اصلی این برنامه آموزش غذاهای سالم برای بانوان یا آشپزان مختلف است که بر همین اساس می‌توانید دستور پخت ۴۰ غذای متنوع را در آن پیدا کنید. همچنین این برنامه به یاد گیاه خواران نیز بوده است و برای این دسته از کاربران نیز طرز پخت غذاهای متنوعی تدارک دیده است که سازگار با رژیم‌های غذایی دیگر نیز هستند. هر دستور آشپزی بصورت قدم به قدم و با ذکر دقیق جزئیات فیلم برداری شده است تا در حین انجام آن‌ها سوال و ابهامی برای شما ایجاد نشود. همچنین قابلیت‌های مختلف دسته‌بندی غذاها بر حسب زمان لازم برای آماده کرد یا مقدار کالری موجود در آن‌ها وجود دارد که به انتخاب صحیح شما کمک بزرگی می‌کنند. در حال حاضر شما می‌توانید Runtasy را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دانلود و استفاده کنید، گرچه انتظار می‌رود در آینده با انتشار آپدیت‌ و اضافه شدن دستور پخت‌های جدید لازم باشد از پرداخت درون برنامه‌ای برای دسترسی به آنان استفاده کنید.

Today Weather

پیش بینی آب و هوا

انتخاب‌های مختلفی برای کاربران وجود دارد تا اپلیکیشن پیشفرض پیش‌بینی وضع آب و هوای خود را تغییر دهند. Today Weather اپلیکیشن جدیدی است که با طراحی مینیمال و تقریبا اکثر قابلیت‌های مد نظر عرضه شده است که دارای یک آلبوم کامل از وضعیت‌های آب و هوایی مختلف است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به بررسی وضعیت آب و هوا بصورت لحظه‌ای، پیش‌بینی وضع هوای آینده، وضعیت پاکی هوا و… اشاره کرد. بیشتر قابلیت‌های این برنامه رایگان بوده اما برای استفاده از قابلیت‌های مخصوص آن می‌بایست ۳٫۹۹ دلار پرداخت کنید.

WalletHub

چک کردن کارت بانکی
یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که بیشتر مختص کاربران اروپایی و آمریکایی محسوب می‌شود WalletHub نام دارد. بوسیله WalletHub می‌توانید موجود کارت‌های بانکی خود را چک کرده و ریز اطلاعات آن‌ها را بررسی کنید. این برنامه دارای اطلاعات و توصیه‌های اقتصادی مختلفی است که می‌توانید درصورت نیاز از آن‌ها نیز استفاده کنید. طراحی زیبای این اپلیکیشن و محیط کاربری ساده آن باعث می‌شود بدون مشکل از آن استفاده کنید. شما می‌توانید WalletHub را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Youtube TV

همان یوتیوب معروف
بزرگ‌ترین سرویس ویدیویی جهان یعنی یوتیوب به تازگی اپلیکیشن جدیدی منتشر کرد است که به منظور تماشای سریال‌های مختلف تلویزیون درنظر گرفته شده است. ابتدا این برنامه تنها در پنج نقطه از جهان قابل استفاده بود اما به مرور کشورهای بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. طراحی فوق‌ العاده این برنامه و پشتیبانی از Chromecast از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شوند. همچنین یک اکانت می‌تواند بین ۶ کاربر یا به عبارتی ۶ دستگاه مختلف استفاده شود که خبر خوشی برای خانواده‌ها خواهد بود. شاید هزینه ماهیانه ۳۵ دلاریی این برنامه کسی سنگین بنظر برسد، اما کاربرد آن ارزش این هزینه را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا