رفتن به محتوای اصلی
بهترین ابزار بهینه سازی عکس

بهترین ابزار بهینه سازی عکس

TINY

این مطلب درباره یک ابزار بهینه سازی عکس هستش البته این مطلب زمانی به کار میاد که افزونه های بهینه سازی عکس وردرپرس از کار بیوفتن یا مشکل و خللی در اونها به وجود بیاد با ما در ادامه همراه شوید.

یکی از تکنیک های مهم برای بهینه سازی عکس ها این است که از عکس های کم حجم در سایت استفاده کنید. اگر با ابزارهای ویرایشی عکس کار کرده باشید متوجه خواهید شد که پر کیفیت ترین نوع عکس در قالب PNG تعریف شده است. هر چقدر کیفیت بیشتر باشد حجم عکس هم بیشتر است. اما برای اینکه بتوانید از عکس های PNG با همین میزان کیفیت استفاده کنید کافیست از سایت tinypng.com استفاده کنید.

tinypng.com در واقع ابزاری است که به راحتی قادر است، فایل های PNG را کاهش حجم بدهد و تا ۸۰ درصد از حجم عکس ها بکاهد. مهم این است که tinypng.com با کاهش حجم روی کیفیت عکس تغییری ایجاد نمی کند.

برای شروع می توانید وارد سایت شوید. برای اطمینان از صحت آدرس، کافیست خرس پاندای خوشحال این سایت را به خاطر بسپارید:
این سایت دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است، کافیست از باکس مربوطه که در عکس بالا مشاهده می کنید، عکس ها را به صورت درگ و دراپ به سمت سایت فراخوانی کنید یا اینکه با باز کردن پوشه ی مورد نظر، عکس را انتخاب کنید

مثال: ما یک عکس در قالب PNG انتخاب کرده ایم که دارای حجم حدودی ۷۸۲ کیلو بایت می باشد.

این عکس را در سایت فراخوانی کرده و بلافاصله TINY شروع به پردازش ان نمود:
اطلاعات بالا حاکی از آن است که عکس مورد نظر حدود ۸۴ درصد، کاهش حجم داشته است و از کل حجم آن حدود ۶۵۷ کیلوبایت کاسته شده است. جالب اینجاست که تغییری در کیفیت عکس ایجاد نشده است.

حالا کافیست با استفاده از دکمه ی دانلود عکس بهینه شده را دانلود نمایید:
حاصل تلاش سایت TINY به صورت زیر می باشد:

عکس اولیه با حجم : ۷۸۲ کیلوبایت

عکس بهینه شده با حجم : ۱۲۵ کیلوبایت

این بود خلاصه ای از عملکرد این سایت که امیدوارم مورد رضایت شما دوستان عزیز قرار بگیره و بتونید از امکانات این سایت استفاده موثر را ببرید یادتونه نره بهینه کردن عکس میتونه کمک شایانی در رابطه با سرعت سایت به شما مدیران وبسایت و وبمستران انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا