رفتن به محتوای اصلی
تجربیات بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان برای شروع یک کسب و کار

تجربیات بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان برای شروع یک کسب و کار

بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین

آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیاست که به سرعت رشد کرد و موفق شد. آمازون با سبک و سیاق خود توانست به راحتی در حوزه کاری خود موفق شود و به سرعت رشد کند. این شرکت همه چالش هایی که اکثر شرکت های کوچک با آن مواجه هستند را پشت سر گذاشت و اکنون به بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا تبدیل شده است.

از جمله مهم ترین نکاتی که آمازون به آن توجه کرده است خواسته ها و نیاز های مشتریان است او با تکنیک های خود توانسته به طور کامل نیاز های خود را رفع کند و به راحتی بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کرده و مشتریان خود را حفظ کند.

آمازون رفتار مردم را می شناسد و به خوبی میداند که مشتریان در هنگام خرید به چه چیزی نیاز دارند. و حتی پس از خرید چه پیشنهاد هایی به مشتریان بدهد تا باعث خرید مجدد ان ها گردد.

یکی از نکات مهم در پیشرفت آمازون تحویل سریع و ۲ ساعته آن برای محصولات موجود در انبار می باشد و جالب است که امازون میداند دقیقا چه محصولاتی را در چه انباری ذخیره کند تا بتواند در سرویس دهی خود سرعت ببخشد.

یکی دیگر از قابلیت های آمازون برای کسب و کار های کوچک و خرده فروشان این است که آن ها میتوانند در آمازون عضو شده و از طریق امکاناتی که آمازون در اختیار آن ها می گذارد شروع به فروش محصولات خود کنند. با این امکان هر شخصی میتواند به راحتی از مزایای آمازون بهره مند شود.

در ایران نیز این رویه پیش گرفته شده و با عضویت در فروشگاه های بزرگ افراد میتوانند محصولات خود را به فروش بگذارند و از امکانات این فروشگاه ها بهره مند شوند. علاوه بر آن از بازدید بالای این فروشگاه ها بهره مند شده و درصد فروش آن ها بالا می رود.

 

مشتری مداری آمازون

نکته مهم و قابل تامل در پیشرفت آمازون تنها بها دادن به مشتریان و خواسته های آن ها بود. تمام تلاش آمازون این بوده که به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی شناخته شود. توجه به خواسته ها و نیاز های مشتری ها خود باعث رشد فروشگاه و کسب و کار آنلاین شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا