رفتن به محتوای اصلی
راه حل هایی برای جلب اعتماد مشتری ها در اپلیکیشن های فروشگاهی

راه حل هایی برای جلب اعتماد مشتری ها در اپلیکیشن های فروشگاهی

جلب اعتماد مشتری ها در اپلیکیشن های فروشگاهی

در عصر امروز که دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش میرود فروشگاه های اینترنتی کم کم جایگزین پاساژ ها و مغازه ها شده اند. اما حرکت از روش های خرید سنتی به شیوه مدرن آنقدر ها هم ساده نبوده و مشکلات خود را دارد، از آنجا که جلب رضایت مشتری ها کار چندان ساده ای نیست، توسعه دهندگان اپلیکیشن های فروشگاهی از روش های مختلفی برای اثبات قابل اعتماد بودن خود استفاده میکنند. در ادامه این مقاله به بررسی چند روش برای جلب رضایت مشتری می پردازیم.

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی

داشتن نماد الکترونیکی اولین گام برای اغاز یک کسب و کار اینترنتی است.

 

درج اطلاعات کامل محصول

برای هر یک از محصولات در فروشگاه اینترنتی خود اطلاعات کامل و دقیق آن را درج نمایید، چرا که کاربران همواره به دنبال محصولی هستند که با ویژگی های مد نظر آن ها مطابقت داشته باشد. همچنین میتوانید بخشی برای درج نظرات در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند از تجربه خرید دیگر مشتری ها با خبر شده و یا سوالات خود را در خصوص ویژگی های محصولات در این قسمت مطرح نمایند.

درج تصاویر با کیفیت برای محصولات

برای هر یک از محصولات چند تصویر با کیفیت و از جهات گوناگون درج نمایید تا مشتریان شما برای خرید محصولات آسان تر تصمیم گیری کنند.

پیشنهاد محصولات مشابه

شما میتوانید در انتهای معرفی هر محصول بخشی را برای درج محصولات مشابه در نظر بگیرید تا کاربرای که به دنبال محصول خاصی هستند به راحتی محصول مطلوب خود را بیابند. این روش از متد های بسیار موثر در افزایش فروش محصولات می باشد.

ارائه قیمت مقرون به صرفه

قطعا مشتریان شما به دنبال خرید مفید هستند. خرید آسان و راحتی که از لحاظ اقتصادی نیز برای آن ها به صرفه باشد، پس با ارائه قیمت های معقول تر مشتریان خود را حفظ نمایید.

ارسال از طریق پست

اگر میخواهید در فروش از مرز شهرهای خود بگذرید با ارسال کالا ها از طریق پست یک کسب و کار در کل کشور به راه بی¬اندازید و خود را محدود به شهر و منطقه خود نکنید.

ارائه تخفیفات و هدایای مناسب

برای مناسبت های مختلف تخفیف در نظر بگیرید و یا برای مشتریان خوب خود هدیه ای به همراه کالای خریداری شده بفرستید تا اینگونه آن ها را به خرید مجدد تشویق کنید. همچینین میتوانید برای تشویق مشتریان به خرید از شما برای نخستین بار هدیه یا تخفیف خاصی در نظر بگیرید و یا به کاربرانتان بگویید که در صورت nتا خرید از شما تخفیف ویژه ای به آن ها تعلق میگیرد.

اپلیکیشنی ساده برای فروشی آسان

یکی از دلایل شکست اپلیکیشن های فروشگاهی پیچیده بودن پروسه فروش آن هاست که این امر موجب می شود کاربران در حین انجام ثبت سفارش خود از ادامه عملیات دست بکشند، پس از پیچیدگی های غیر ضروری خود داری کرده و تمام تلاش خود را داشته باشید تا اپلیکیشن ساده ای برای فروش آسان طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا