رفتن به محتوای اصلی
حضور مستر۲اپ در نمایشگاه الکامپ ۲۳

حضور مستر۲اپ در نمایشگاه الکامپ ۲۳

نمایشگاه الکامپ ۲۳ که بزرگترین رویداد صنعت آی تی در ایران به حساب می آید روز جمعه ۳۰ تیرماه ۹۶ فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کرد. الکامپ امسال به ساده ترین شکل و بدون حضور وزیر افتتاح شد، اما فضای نمایشگاه ۷۰ درصد از سال گذشته بزرگتر شده و البته به جای افتتاحیه، امسال شاهد یک اختتامیه جذاب با حضور تمام استارتاپ ها , منتور ها و جناب سعادت ریس سازمان نظام صنفی کشور بودیم , که این اختتامیه مصادف با روز تولد جناب سعادت بود که طی یک ایده خلاقانه با جشن تولد برای ایشان همراه شد .

الکام استارز

اما یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه، الکام استارز است که سال گذشته برای اولین بار برگزار شد و استقبال بالایی در پی داشت. الکام استارز که در سالن های ۸ و ۹ برگزار می شود استارتاپ های ایرانی را گرد هم آورده و به جوانان خلاق کشور امکان می دهد ایده های جذاب و نتیجه زحمات خود را در این بخش در معرض نمایش قرار دهند.

در این ۴ روز فوق العاده , مستر ۲ اپ (اپلیکیشن ساز فروشگاهی) نیز در این بخش از نمایشگاه حضوری پررنگ داشت , در اینجا جا دارد که از تمام عزیزانی که از غرفه مستر ۲ اپ بازدید کردند و نظرات و پیشنهادات خوبشان را به ما انتقال دادند تشکر ویژه کنیم .

 

الکامپ 23 - حضور مستر 2 اپ در نمایشگاه بین المللی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا