رفتن به محتوای اصلی
مزیت های اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

مزیت های اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

داشتن یک مغازه یا فروشگاه برابر با یک شغل مناسب است. اما در هر شغلی پیشی گرفتن از رقبا و برتری نسبت به ان ها از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که تا به خود بیایید میبینید که رقیبانتان جای شما را گرفته اند و کار و کاسبیتان دیگر مثل آن قدیم ها رونقی ندارد. پس همواره باید خدمات متمایز تری را برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا فروش بالایی داشته باشید. داشتن یک فروشگاه شیک، دکور زیبا، قیمت های مناسب همگی تاثیر زیادی بر فروش شما دارند اما در روزگاری که همه خرید ها الکترونیکی شده است چندان هم کار آمد به نظر نمیرسد.

شما باید کم کم به فکر راه اندازی یک اپلیکیشن فروشی باشید که مشتریان مجازی خود را هم داشته باشید. اپلیکیشنی که همه نیاز های مشتریان شما را پاسخ گو بوده و در حین حال خرید آن برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد و بدون اینکه زمان زیادی را از شما سلب کند به عنوان منبع درآمد دوم در کنار فروشگاهتان برای شما سود آوری داشته باشد.

مزیت های استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی

صرفه جویی در وقت مشتریان

در دنیای امروزه زمان همانند گوهری نایاب می ماند. از این رو برای مشتریان خرید کردن در کوتاه ترین زمان و با بیشترین کیفیت بسیار با ارزش است. سرعت دسترسی به وبسایت ها و یا پیدا کردن کانال های تلگرامی در بین انبوه کانال هایی که در تلگرام افراد وجود دارد موجب شده تا اپلیکیشن های موبایلی بیشتر از قبل کارامد باشند چرا که با ارائه اپشن های ویژه نظیر دسته بندی محصولات سرعت دسترسی مشتریان به محصول مورد نظر را افزایش میدهند.

ارج نهادن به مشتری

اینکه مشتریان خود را انسان های ویژه و خاصی در نظر گرفته اید و برای آن ها اپلیکیشنی را طراحی کرده که مختص آن ها باشد نشان دهنده میزان توجه و اهمیت شما به آن هاست. مطمئن باشید مشتریان شما به خوبی این موضوع را احساس کرده و از این توجه شما خرسند میشوند. نیاز نیست متذکر شوم که همه چیز بستگی به رضایت مشتری دارد و هدف تمامی فروشگاه ها جلب رضایت مشتری است.

کاهش هزینه ها و تعامل بیشتر با مشتری

فروش به روش سنتی هزینه های زیادی از جمله اجاره یا خرید فروشگاه و دستمزد فروشنده ها را در بردارد اما اپلیکیشن های موبایلی علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به روش های قدیمی دارند از تعامل بالاتری برخوردار هستند. به صورتی که کاربران هر روز در هر لحظه میتوانند به فروشگاه مجازی شما سر بزنند و به سرعت محصولات جدید شما را ببینند.

بهترین راه تبلیغ کسب و کار خود با اپلیکیشن های موبایلی در شبکه های اجتماعی

امروزه مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی میگذرانند پس بهترین راه معرفی کسب و کار شما در این شبکه ها می باشد. شما با استفاده از اپلیکیشن موبایلی خود میتوانید نظر کاربران را به تجارت خود جلب کنید. کافیست تعدادی از کاربران از اپلیکیشن شما رضایت داشته باشند اینجاست که با اشتراک گذاشتن آن دوستان خود را به استفاده از آن ترقیب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا