رفتن به محتوای اصلی
گرانترین اپلیکیشن های دنیا

گرانترین اپلیکیشن های دنیا

most-expensive-Android-apps-featured-image

امروز میخوایم گرونترین اپلیکیشن هایی که تا به حال طراحی شده را به شما معرفی کنیم حال این گران بودن میتونه در خود برنامه باشه و یا حتی در زمان دانلود این برنامه اگه دوست دارید بدونید گرانترین ها کدام هستند در ادامه این مطلب ما را همراهی بفرمایید.

۵-Minutes Sports Medicine

یک نرم افزار پزشکی

(۹۹٫۹۹ دلار)

مجموعه‌ای از دکترها گرد هم آمدند و اقدام به انتشار یکی از گران‌قیمت‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید با نام ۵-Mintues Sports Medicine کردند! البته این کار سال‌ها پیش انجام شد به نوعی می‌توان اطلاعات موجود در این برنامه را قدیمی و تاحدودی بی‌استفاده دانست. دیتابیس اصلی این برنامه را اطلاعاتی در خصوص داروهای مورد استفاده برای ورزش با ۲۸۰ موضوع مختلف، کدهای ICD-9 و SNOMED تشکیل می‌دهند و شما این اجازه را دارید تا اطلاعات مورد علاقه خود نیز دسته‌بندی کنید. همانطور که اشاره شد، نه تنها اطلاعات موجود در این برنامه قدیمی شده است بلکه ظاهر آن نیز بشدت قدیمی است چرا که آخرین آپدیت منتشر شده برای آن در سال ۲۰۱۳ بوده است! شما می‌توانید ۵-Mintues Sports Medicine را یا قیمت ۹۹٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Abu Moo Collection

اگر به سنگ ها علاقه دارید

(شش برنامه – هرکدام ۴۰۰ دلار)

توسعه دهنده Abu Moo معنای تازه‌ای برای لفظ اپلیکیشن گران‌قیمت بوجود آورده است، نه تنها برای یک اپلیکیشن بلکه برای شش برنامه مختلف و در مجموع با قیمتی معادل ۲۴۰۰ دلار! اما هرکدام از این اپلیکیشن‌ها چه استفاده‌ای دارند؟ درواقع هیچی! هرکدام از ۶ اپلیکیشن موجود نماد یک سنگ گران‌قیمت است که با دانلود آن‌ها می‌توانید آیکون سنگ مورد نظر خود را برروی صفحه اصلی خود قرار دهید! ابعاد سنگ مورد نظر غیرقابل تغییر است و هیچ طراحی یا نکته خارق‌العاده‌ای نیست، بلکه تنها هدف این توسعه دهنده از انتشار چنین برنامه‌ای شکستن رکورد قیمت اپلیکیشن‌های اندروید بوده است. با وجود اینکه هزاران راه مختلف برای خرج کردن چنین مبلغی وجود دارد، اما در صورت علاقه‌ می‌توانید هریک از اپلیکیشن‌های موجود را به قیمت ۴۰۰ دلار خریداری کنید.

Bonney’s Gyn. Surgery, 11th Edition

بیماری های زنان

(۱۴۷٫۴۹ دلار)

باز هم پزشکان و این بار اپلیکیشنی درخصوص متدهای موجود برای جراحی‌های Gynaecological یا بیماری‌های زنان است که توسط ویتور بانی تهیه شده است. اطلاعات پزشکی دقیق، تصاویر و طراح‌های آناتومی مانند و… از خصوصیات این برنامه هستند. قیمت ۱۴۷٫۴۹ دلاری اپلیکیشن بخاطر اطلاعات مفید و جامع آن در حوضه مربوطه و همچنین تجربیات مهم موجود در آن‌هاست که ممکن است برای پزشکان و جراحان آینده کاربردی باشد.

Dr. Web Security Space Life

یک آنتی ویروس قوی

(۷۴٫۹۹ دلار)

آنتی‌ویروس‌ها دارای حق سالیانه و یا ماهیانه متفاوتی هستند که بنا به امکاماتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند متفاوت است. Dr. Web Security Space Life برخلاف دیگر آنتی‌ویروس‌ها که با توجه به سرویس خدماتی خود و طی زمانی معین به سراغتان می‌آیند شما را با یک پیشنهاد کلی و جامع روبه‌رو می‌کند و آن پرداخت ۷۵ دلار به ازای استفاده مادام العمر از این اپلیکیشن است. شاید در نگاه اول پرداخت چنین مبلغی سنگین و زیاد بنظر برسد، اما اگر حسابگر باشید متوجه می‌شوید به مرور زمان چنین سرویسی اقتصادی‌تر بوده و ارزش پرداخت یکجای این مبلغ را دارد.

Freemium Games – بازی‌هایی با پرداخت‌های درون برنامه‌ای مختلف

بازی و نرم افزار

(از ۰٫۹۹ تا ۹۹٫۹۹ دلار)

بازی‌های Freemium رایگان عرضه شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، اما سود ساخت چنین بازی‌هایی برای شرکت یا استودیو تولید کننده آن چیست؟ درواقع در چنین بازی‌هایی ( مانند کلش آو کلنز ) شما برای پیشرفت و ارتقاء ساختمان‌ها و تجهیزات خود نیاز به منابع اولیه یا طلا و الماس دارید که بصورت معمولی روند کسب آن‌ها بسیار کند و زمان‌بر است. به همین خاطر پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای متفاوتی در چنین بازی‌هایی درنظر گرفته شده است که از ۰٫۹۹ دلار شروع شده و تا ۹۹٫۹۹ دلار بالا می‌روند. با استفاده از چنین خرید‌هایی می‌توانید سرعت پیشروی خود در بازی را بسیار افزایش داده و به درجات بالاتری برسید. امروزه بازی‌های متعددی بر این اساس عرضه می‌شوند که برخی از آن‌ها در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

Mobile Accessibility US

افراد نابینا هم شریکند
Mobile Accessibility US یک اپلیکیشن برای افراد نابیناست که بصورت مجموعه‌ای از ۱۰ برنامه مختلف عرضه شده و هدف هرکدام از این برنامه‌ها استفاده راحت‌تر نابینایان از تلفن‌های هوشمند است. برنامه‌های مذکور دارای گیرنده شماره تلفن، دفترچه مخاطبین، آلارم، تقویم، ایمیل، مرورگر اینترنت، تنظیمات و… است. برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های موجود در لیست که کاربران علاقه چندانی به پرداخت هزینه‌های سنگین برای دریافت آن‌ها نیستند، Mobile Accessibility US فروش بالایی داشته داشته و قیمت ۹۹٫۹۹ دلاری آن ارزش پرداخت را دارد. تاکنون نظرات درمورد این برنامه تقریبا مثبت بوده است که با توجه به سختی‌های بسیار ساخت اپلیکیشن‌ برای نابینایان یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

The Most Expensive Apps – گران‌ترین اپلیکیشن‌های تاریخ

عجیب ولی گران

(معمولا ۴۰۰ دلار)

برخی اپلیکیشن‌ها هستند که هدف خاصی برای عرضه نداشته‌اند و تنها به شما این کمک را می‌کنند تا به اطرافیانتان ثابت کنید فردی ثروتمند هستید! همچون اپلیکیشن‌های Abu Moo که بالاتر به معرفی آن پرداختیم این اپلیکیشن‌ها یک آیکون با تصویر الماس یا دیگر سنگ‌های گران قیمت را به صفحه اصلی تلفن هوشمند شما اضافه می‌کنند که هیچ کاربردی نداشته و هیچ کاری نیز انجام نمی‌دهند! معمولا این برنامه‌ها را با جستجو در فروشگاه پلی استور با عنوان گران‌قیمت‌ترین اپلیکیشن پیدا می‌کنید اما واضح است که دانلود و دریافت چنین برنامه‌هایی را به هیچکس توصیه نمی‌کنیم، مگر آنکه خیلی ثروتمند باشید!

Nelson Textbook Of Pediatrics

باز هم یک نرم افزار پزشکی دیگر

(۱۴۳٫۹۹ دلار)

باز هم یک اپلیکیشن پزشکی دیگر که توسط پزشکان نوشته و عرضه شده است. اما این بار با یک مجموعه بسیار بزرگ از تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص بیماری‌های کودکان روبه‌رو هستیم که قطعا بجز پزشکان یا دانشجو‌های پزشکی بدرد فرد دیگر نخواهد خورد. قابلیت‌های همچون انتخاب و نگهداری جداگانه از یک موضوع و موتور جستجوی قوی به شما اجازه می‌دهد موضوع مورد نظر خود را به آسانی درمیان حجم بالای متن‌های موجود در این برنامه پیدا کرده و آن‌ها را در قسمتی دیگر نگهداری کنید. شما می‌توانید Nelson Textbook Of Pediatrics را با قیمت ۱۴۳٫۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌ استور دریافت کنید.

The Atlas Of Internet Medicine

پزشکان بسیار فعالند

(۱۲۹٫۹۹ دلار)

آخرین اپلیکیشن پزشکی این لیست با نام The Atlas Of Internet Medicine باز هم توسط پزشکان تهیه شده است و همچون یک کتاب بزرگ و پر از اطلاعات مهم بصورت اپلیکیشنی مناسب برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها درآمده است. این برنامه دارای ۱۰۰۰ موضوع مختلف با اطلاعات و متن‌های بسیار زیاد و مهم است که برای پزشکان و دانشجویان پزشکی بسیار کاربردی خواهد بود. بهرحال، دریافت چنین برنامه کاملی هزینه سنگینی را نیز در پی دارد و شما می‌بایست ۱۲۹٫۹۹ دلار برای دریافت The Atlas Of Internet Medicine پرداخت کنید.

Super Color Runner

یک بازی جذاب

(۲۰۰ دلار)

Super Color Runner یک بازی تمام نشدنی و رکوردی است که شما بصورت دو بعدی نقش یک انسان را دارید که شروع به دویدن می‌کند و از بین چهار راه موجود شما می‌بایست او را هدایت کنید تا به اجسام موجود در راه برخورد نکرده و همچنین برای داشتن انرژی و دویدن بیشتر غذاها و باطری‌های موجود در هر راه را دریافت کنید. گرافیک بازی فوق‌ العاده ساده و ابتدایی بوده و مکانیزم‌های گیم‌پلی آن نیز بسیار قدیمی و راحت است. درواقع هیچ دلیل مشخصی برای چنین قیمت گذاریی برروی این بازی وجود ندارد، اما در هرصورت شما می‌توانید Super Color Runner را با قیمت ۲۰۰ دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا