رفتن به محتوای اصلی
۱۳ کلید طلایی از بازاریابان اینترنتی

۱۳ کلید طلایی از بازاریابان اینترنتی

increase salls on the blog

زمانی که اینترنت همه گیر شد شغلهای اینترنتی زیادی نیز اضافه شد که یکی از این شغلها بازاریابی اینترنتی هستش که اتفاقا درآمد بسیار بالایی نیز دارید در ادامه با ما همراه باشید

بارویکرد آموزشی و مشورتی کاربران خود را درگیر کنید
Alertboot وب سایتی است که به ارائه ی محصولات امنیتی برای سیستم های دیجیتالی نظیر لپ تاپ ها مشغول است. مدیریت این وب سایت از پیشرفت بازاریابی اینترنتی خود، و افزایش فروششان بدین صورت صحبت می کند:

Tim Maliyil معتقد است که در پست هایی که به آموزش نحوه ی ایمن سازی سیستم های کاربران پرداخته اند، بیشتر از هر چیزی توانسته اند، مشتری جذب کنند و بیشتر فروش ها از این کانال ها بوده است.

پیشنهاد ما به شما در وهله اول:

همین حالا وبلاگ کسب و کار و سایت خود را مورد بررسی قرار دهید، و ببینید که از چه کانال هایی می توانید به کاربرانتان آموزش دهید. توصیه می کنیم که یک بخش پرسش و پاسخ در وب سایت خود باز کنید و روی سوالات احتمالی کاربران، و حتی سوال های پرسیده شده توسط آنان مانور دهید. البته اهمیت و ارزش بخش پرسش و پاسخ در سایت چیزی فراتر از این هاست که می توانید از این مقاله اطلاعات خود را بالا ببرید.

از افراد اثر گذار در صنعت خود استفاده کنید

Rob Fulton که مدیر شرکت AudioLumin است، در مورد رویکرد وبلاگ خود معترف است که پرداختن به محصولات مشابه، برند های مشهور و همکار و حتی افراد تاثیر گذار در حوزه ی کارکرد این برند، توانسته حس خوبی از AudioLumin در کاربران ایجاد کند که به فروش بیشتر انجامیده است:

پیشنهاد دومین پیشنهاد  :

کمی در مورد برند خود، کسب و کار و حتی زمینه ی کاری خود تحقیق کنید، افرادی که در این حوزه موثر بوده اند، چه در داخل و چه در خارج از ایران، را مشخص کنید و در مورد آن ها بنویسید. نکته مهم این است که باید از رویکرد آنان هم در کسب و کار خود استفاده کنید. کاربرانی که به چنین افرادی وابسته اند و تاثیر پذیرفته اند قطعا بهتر به شما نزدیک خواهند شد.

وبلاگ تان را اولین شاه راه فروش بشناسید

در قیف بازاریابی که بین بازاریابان شهرت دارد، باید اولین و بالاترین سطح را یک وبلاگ برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. مدیر گروه National Debt Relief که Marcela DeVivo نام دارد، تاکید دارد که باید به وبلاگ بیش از یک صفحه ی عادی فکر کرد. با استفاده از وبلاگ می توان روی مرورگر ها کوکی هایی ایجاد کرد، بعد افراد را به سمت وبلاگ جذب کرد و آنان را به صفحه ی ای هدایت کرد که در واقع مرحله ای قبل از فروش است. در این صفحه به کاربر توصیه می کنیم که محصولی را دانلود کند یا فرمی را پر کند. در کنار این از کانال های شبکه های اجتماعی نیز می توان بازار خود را تقویت کرد. کاربران شبکه های اجتماعی نیز باید به گونه ای هدایت شوند که نهایتا خود را در وبلاگ سایت شما بیابند.

پیشنهاد ما در وهله سوم:

یک وبلاگ با موضوعات مرتبط با برند و محصول و یا خدمات خود داشته باشید، در آن یک بخش پرسش و پاسخ ایجاد کنید، و به مشاوره ی کاربران بپردازید و گاهی هم به آن ها آموزش دهید. به طور کلی سعی کنید مفید باشید.

عمر مفید محتوای همیشه سبز خود را افزایش دهید
David Ehrenberg مدیر گروه Early Growth Financial Services در مورد نحوه ی کارکرد خود معترف است که در وبلاگ خود به آموزش اقشار مرتبط با کسب و کارشان می پردازند، این افراد می توانند شرکا، مشتریان، مصرف کنندگان و حتی مردم عادی باشند. او می گوید که با استفاده از محتوایی که در وبینارها و سمینار ها به کاربران ارائه می شود، می توانند محتوای جدید تری ایجاد کنند و بدین طریق عمر مطالب خود را بالا ببرند.

پیشنهاد جدیدی داریم:

به طور کلی تولید محتوای همیشه سبز می تواند نقش بسیار مثبتی در افزایش بازدید و فروش داشته باشد. برای مثالی از محتوای همیشه سبز می توان به مقالات اشاره کرد که هنوز هم بسیاری از کاربران فرق مقاله با پست بلاگ را نمی دانند. در این باره ، مطلبی با عنوان تفاوت مقاله و پست وبلاگ و دانستنی های آن می تواند دیدگاه شما را شفاف تر کند.

رایگان بفروشید!

مدیر شرکت Ohio Cashflow یعنی Engelo Rumora به فروش محصولات در پسِ ارائه ی محتوای رایگان اعتقاد دارد. رویکرد این شرکت در تولید محتوا در وبلاگ، بدین صورت است که برخی محتوا ها را به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند که به طور جالبی مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد و با اشتراک گذاری آن ها هم بازدید و هم مشتری های سایت بیشتر می شوند.

پیشنهاد بعدی ما به شما :

توصیه ما  این است که در اغنای کاربران خسیس نباشید! کافیست گاهی ایبوک های رایگان را روی سایت خود قرار دهید اما به طور رندانه، لینک های مربوط به محصولات فروشی و … را در آن قرار دهید. این اصل را فراموش نکنید که اغنای کاربران و آموختن به آن ها بدون اینکه هزینه ای بگیرید می تواند در بازگشت آنان بسیار موثر باشد.

از مزایای محصولات برای دیگر مشتریان استفاده کنید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید، این است که مثل شرکت SupportNinja در وبلاگ خود از تاثیر محصولات و خدمات و کاربرد های آن برای مشتریان، در وبلاگ خود استفاده کنید. در واقع کسانی که به سایت و فروشگاه شما مراجعه می کنند قطعا نیازهای مشترکی دارند که می تواند این کار، شاهراهی باشد که کاربران را به سمت فروش بیشتر هدایت می کند.

پیشنهاد  بعدی :

یکی از بهترین کار ها این است که بخش تجربیات مشتریان یا صدای مشتریان در وب سایت خود داشته باشید. از این طریق می توانید نیازهای مشتریان،را بدانید و به بهینه سازی محصولات و حتی پیام های تجاری خود کمک کنید.

از طریق آموزش، مخاطبین جدید پیدا کنید

EarlyShares موسسه ای مالی است، که برای افزایش دامنه ی بازدیدکنندگان سایت، تصمیم گرفت از طریق وبلاگ سایت طرحی جدید ایجاد کند. در طرح جدید، این شرکت تصمیم گرفت که سرمایه گذاران را مورد هدف قرار دهد و به آنان آموزش دهد. استراتژی آموزشی این گروه، موجب شد که در مدت زمان کوتاهی، با ایجاد طرحی نو، گروهی جدید را به تعامل با بلاگ وادار کند، از این رو توانست در صنعت و کسب و کار خود توسعه ای بزرگ ایجاد کند.

پیشنهاد جذابی داریم :

توصیه می کنیم که تمام کانال های مرتبط با وبلاگ و کسب و کارتان را مشخص کنید. ببینید که چه اقشاری به طور مستقیم و غیر مستقیم با شما مرتبط هستند، و به این بیندیشید که چگونه می توانید با آموزش آن ها را توانمند تر کنید. مطمئن باشید این روش به کسب و کار شما بسیار کمک خواهد کرد.

به سوالات متداول مشتری ها پاسخ دهید

شما در هر صنعتی فعال باشید، با مشتریان و بازدید کنندگانی مواجه خواهید شد که سوالاتی دارند و شما باید به این سوالات پاسخ دهید، بدین منظور، توصیه می کنیم، بخش سوالات متداول را حتما در سایت خود ایجاد کنید. بخش پرسش و پاسخ یک بخش همیشه سبز در وبلاگ شما خواهد بود و بازدیدکنندگان دائمی خواهد داشت.

پیشنهاد سایت ما این است :

توصیه می کنیم هرگز از یک صفحه اختصاصی برای پرسش و پاسخ استفاده نکنید چرا که این کار به سئوی شما ضرر می رساند. از طرفی بهتر است سوالات را دسته بندی کنید، و برای هر سوال پستی جداگانه ایجاد کنید و به طور کامل به آن بپردازید، در نهایت برای اطمینان از اینکه کاربر به پاسخ سوال خود دست خواهد یافت، توصیه می شود لینک پاسخ و پست را برای وی ارسال کنید.

تعامل با کاربران با شیوه های غیر مستقیم و نا محسوس

Shane Snow کسی است که در وبلاگش، از این شیوه استفاده می کند. از جمله روش های او، این است که به منظور اطلاع رسانی از قیمت محصولات و خدمات مثل ایمیل مارکتینگ از کاربران می خواهد که یک فایل را دانلود کنند. این فایل می تواند یک کتاب الکترونیکی باشد. زمانی که فرد برای درخواست خدمات با آن ها تماس میگیرد، با استراتژی هایی وی را به تعامل دائمی با سایت دعوت می کنند.

پیشنهاد ما را بررسی کنید :

این روش روش بسیار خوبی برای بخش لندینگ پیج به حساب می آید که اغلب بازاریابان از آن استفاده می کنند. شما هم می توانید این بخش از سایت خود را به طور بهینه شده، با استراتژی دانلود فایل، توسعه دهید.

محتوای خود را در مجله های انلاین منتشر کنید

در بلاگ شرکتی Derian Baugh, استراتژی جالبی به کار گرفته می شود. این استراتژی بدین صورت است که مقالات مفید سایت در مجلات آنلاین منتشر می شود و کاربران زیادی آن را دانلود می کنند. از طرفی این شرکت توانسته از طریق محتوای دانلودی حدود ۴۵ هزار دلار کسب در آمد کند.

فروختن را فراموش نکنید

وبلاگ فروشگاه ما مکان مفیدی برای اطلاع رسانی و ارزش آفرینی برای کاربران و مشتریان است چرا که از این طریق آموزش می بینند و اطلاعات خود را تکمیل می کنند. ما مطالب دانلود شدنی زیادی داریم در عین حال در پاسخ افرادی که می گویند از طریق محتوا فروش نداشته باشید، باید بگویم که ما کاملا مخالفیم چرا که در خلال مطالب آموزشی و اطلاعاتی خود، پیشنهاد محصولاتمان را قرار داده ایم، و این به فروش منجر شده است.

 

دوره های آموزشی فشرده داشته باشید

یک دوره ی آموزشی فشرده که به فروش منجر شود می تواند فرصت مناسبی برای افزایش فروش باشد. راهکار این است که پست های چالشی را پیدا کنید و برای آن ها دوره هایی تنظیم کنید، و در انتهای این پست ها با یک CTA از افراد بخواهید که در دوره شرکت کنند. بعد از این ، با ارسال ایمیل های زمانبندی شده و اتوماتیک، دوره را برای آنان ارسال نمایید. توجه داشته باشید که صرفا برای دوره هایی کار کنید که مطمئنید به فروش منجر خواهند شد.

 

در مورد بروز رسانی های محصولات اطلاع رسانی کنید

ما در وبلاگ آموزشی خود، به طور دوره ای، به بیان ویژگی های جدید محصولاتی می پردازیم که بروز رسانی شده اند. ما به خوبی می دانیم که بیان ویژگی ها و مزیت های جدید برای مشتریان چقدر اهمیت دارد و از این طریق می توانیم فروشمان را بالا ببریم. این روش نه تنها روشی برای افزایش فروش است، بلکه به ما کمک می کند که از آن به عنوان یک تکنیک بازاریابی بهره مند شویم به طوری که با این اطلاعات مخاطب را درگیر محصولات می کنیم و آنان نیز با درک ارزش آن، به سمت خرید میل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا