رفتن به محتوای اصلی
۵ پنج راه پربار کردن کسب و کار

۵ پنج راه پربار کردن کسب و کار

npC1_1

همیشه تو کسب و کار زمانی بسیار لذت بخش میشه که ما به سود آوری و درآمد بالا برسیم امروز میخوایم چند تا راه خوب بهتون معرفی کنیم که سود آوری و درآمد شما را افزایش میده و شما را زودتر به موفق خواهد رسوند اگه دوست دارید بدونید این راهها چیا هستند همراه ما شوید

محیط کاری و محیط شخصی تان را از هم جدا کنید یاد بگیرید که هرکدام سر جای خودش باشد

مطمئن باشید ادغام محیط کار و محیط منزل تاثیر منفی خواهد داشت. سعی کنید این دو را از هم جدا کنید، مثلا یک اتاق مجزا برای کار در نظر بگیرید. محیط کار شما در منزل می بایست دور از تلویزون و دسترس افراد مهمان و … باشد.

 

برای صرفه جویی در زمان، سعی در مرتب نگه داشتن محیط کار داشته باشید.کلان باعث بالا رفتن اعتماد به نفستان میشود

فرض کنید تعداد زیادی کتاب، برگه، خودکار و چیزهای دیگر در محیط کار شما پخش و پراکنده اند، و یا حتی دسکتاپ کامپیوترتان پر از آیکون و فایل های مختلف و … باشد. شاید اکثر اوقات با وجود این به هم ریختگی بدانید که هرچیز در کجا قرار دارد، اما این یک محیط کاری دلپذیر برای شما و یا حتی سایر افراد خانه نمی باشد و به مرور زمان اثرات منفی خود را نشان خواهد داد.

 

برای موفقیت مُلبس باشید یعنی به خودتان ایمان داشته باشید

همه ما به تاثیر و اهمیت پوشش ظاهری صحیح هنگام کار آشنا هستیم، اما زمانی که در خانه کار می کنیم وضعیت چگونه خواهد بود؟ می توانید دیر از خواب بیدار شوید و با لباس خواب و چای به دست پشت میز کار خود بنشینید، اما مطمئن باشید که این روند تاثیر منفی در کار شما خواهد داشت. حتی اگر محل کارتان در خانه است، پیشنهاد می کنیم صبح ها کمی زودتر بیدار شوید، استحمام کنید و طوری لباس بپوشید که گویی یک جلسه کاری مهم دارید و سپس پشت میز کار خود بنشینید، قطعا این حالت شما را در یک وضعیت روانی متفاوت و تاثیرگذار قرار خواهد داد.

 

برای یک میز کار و صندلی استاندارد و مناسب هزینه کنید.میزکار میتواند مهم باشد

شما ساعت های زیادی را پشت میز روی صندلی با کمترین استراحت سپری خواهید کرد، پس باید به سلامت و راحتی خود اهمیت دهید. این همان دلیلی است که می بایست به خاطر آن برای تهیه یک میز استاندارد و صندلی ارگونومیک هزینه کنید.

و اما مهمترین: بدانید که چه موقع دست از کار بکشید بی موقع بیخیال کار کردن نشوید

کار طولانی تا دیروقت، ممکن است برای برخی جالب باشد، مخصوصا زمانی که در مورد مردمان موفق که برای رسیدن به اهداف خود ساعت ها و روزها مستمر تلاش می کنند صحبت می کنیم! اما بخشی که ما از آن بی خبریم در واقع زمانی‌ست که این آدم ها صرف خودشان می کنند. آن ها می دانند که چه زمانی دست از کار بکشند، چه زمانی خود را رها کنند و استراحت کنند و … بسیار مهم است که بدانید استراحت برای شما مفید است، ساعت ها تماشای تلویزیون مفید است، مهم است کاری را انجام دهید که دوست دارید و زمانی را برای خودتان صرف کنید. پس خود را بشناسید و برای خود زمان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا