رفتن به محتوای اصلی
۸ هشت تصور غلط درباره تجارت الکترونیک

۸ هشت تصور غلط درباره تجارت الکترونیک

businessinfographic

برخلاف نظر کسایی که فک میکنن تجارت الکترونیک همیشه سود آور هستش و حتی فکر میکنن تجارت الکترونیک بسیار راحت و بی دردسر هستش ما امروز میخوایم چند تصور غلط را به چالش بکشیم و در مورد تصورات غلط درباره تجارت الکترونیک با شما دوستان عزیز صحبت داشته باشیم

خریداران فروش اینترنتی یک قشر خاص هستند.شاید قبلا اینطوری بود ولی الان نیست

اشتباه نکنید! اگر نگاهی به آمارها بیاندازید درمی یابید که از هر قشر و هر سن و سالی علاقمند به خرید اینترنتی وجود دارد، تنها کافی است که بر روی این قشر افراد نیز تمرکز کنید.

هدف رسیدن به صدر Google است!هدف موفقیت شما

در صدر گوگل بودن امتیاز ویژه ای به حساب می آید اما لازم و کافی نیست! موتورهای جستجوی دیگری نظیر Yahoo و Bing نیز وجود دارند که بسیاری از آن ها استفاده می کنند! همچنین گوگل الگوریتم های خود را دائما تغییر می دهد، آیا به این تغییرات آگاهید؟ آیا فروشگاه خود را با این تغییرات همگام می سازید؟ پس به روز باشید اما گزینه های دیگر را نیز مدنظر داشته باشید.

 

تبلیغات اینترنتی گران است.برعکس میتواند ارزان و کاربردی باشد

بر خلاف باور عموم، تبلیغات در اینترنت جزو ارزانترین روش های تبلیغات است! برخی تبلیغات ها نیز رایگان هستند، به طور مثال می توانید در یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک عضو شوید و در آنجا به رایگان تبلیغات کنید! و یا از تبلیغات در نرم افزارهای ارتباطی نظیر تلگرام استفاده کنید.

 

بیشتر تمرکز باید بر روی افزایش تعداد بازدید کننده باشد.همیشه بازدید باعث موفقیت نمیشود

بر خلاف باور برخی افراد، افزایش بازدید کننده به معنای موفقیت نیست، بلکه افزایش سود ناشی از فروش موفقیت واقعی است! در برخی موارد بازدیدهای زیاد موجب کاهش رتبه سایت شما می گردد! (مطالعه مقاله افزایش بازدید از سایت، موفقیت یا شکست؟)

اينترنت برای تبلیغات محل مناسبی نیست.تبلیغات دیگری انتخاب کنید

امروزه یکی از قدرتمندترین ابزار تبلیغات اینترنت می باشد. به طور معمول مشتریانی که از این طریق بدست میاورید می توانند نسبت به راه های دیگر، مشتریان بهتری باشند.

در صورتی که این مطلب برایتان مفید بود، با اشتراک آن در میان دوستانتان ما را در جهت ارائه مطالب بیشتر یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا