رفتن به محتوای اصلی
راه های تشویق کاربران به خرید آنلاین

راه های تشویق کاربران به خرید آنلاین

با وجود افزایش فروشگاه های اینترنتی و رشد روز افزون تجارت الکترونیک باز هم افراد خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می دهد. طبق گزارش سایت Walker Sands اغلب افراد تمایل دارند تا خرید های خود را به غیر از کتاب ها و لوازم الکترونیکی و اداری به صورت حضوری انجام دهند. اما این گزارش نباید باید نا امید شدن فروشگاه های اینترنتی شوند چرا که در حال حاظر فروشگاه های بزرگ اینترنتی وجود دارند که سود خوبی داشته و کاربران خود را دارند.

راه های تشویق کاربران به خرید آنلاین 

تشویق کاربران به خرید آنلاین بجای خرید حضوری

گرچه هنوز هم مردم خرید حضوری را ترجیح می دهند اما با وجود کمبود وقت در دنیای امروزه و پیشرفت سایت ها و افزایش امکانات فروشگاهی سال به سال آمار فروش اینترنتی بالا می روند و کاربران بیشتری به خرید آنلاین روی می آورند.

عواملی که موجب ترغیب مردم به خرید آنلاین می شوند عبارت اند از : ارسال رایگان، بازگشت رایگان، تحویل یک روزه و مواردی مشابه به این ها.

ارسال رایگان میتواند یک انگیزه بسیار مناسب برای کاربران باشد. شاید هزینه ارسال رایگان در مقابل سود فروش شما از تعداد بیشتری از محصولات چندان به چشم نخورد پس می توانید برای کالا های خود قابلیت ارسال رایگان را قرار دهید تا با فروش بیشتر سود بیشتری داشته باشید.

تسریع در ارسال نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار در پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما است. با اطمینان دادن به مشتریان خود در ارسال سریع آن ها را به فروشگاه خود علاقه مند کنید. چرا که همه افراد دوست دارند هر چه سریع تر کالایی را که خریداری کرده اند را دریافت نمایند.

 

 

طبق نظر سنجی سایت Walker Sands هنوز هم عده زیادی از مشتریان خرید های خود را به صورت حضوری انجام می‌ دهند. این در حالی است که ۹۲ درصد افراد خواروبار و ۷۶ درصد از پوشاک خود را از فروشگاه ها به صورت حضوری خریداری می نمایند. گرچه این آمار و ارقام به این معنی نیست که کسی پوشاک و خواروبار خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خریداری نمی کند. جالب است بدانید که بیش از نیمی از افرادی که در  نظر سنجی سایت Walker Sands شرکت کرده اند تمایل دارند خواربار خود را به‌ صورت آنلاین خریداری نمایند و بیشتر از یک‌ چهارم افراد تمایل دارند اجناس مختلف از جمله کتاب، لوازم الکترونیک و پوشاک را از سایت‌ های اینترنتی بخرند.

 

سفارشی کردن فروشگاه های اینترنتی برای تلفن های همراه

 

از آن جایی که اغلب افراد بیشتر با گوشی همراه خود به سراغ سایت ها و فروشگاه های اینترنی می روند از این رو می بایست سایت ها و فروشگاه های خود را برای گوشی های همراه سفارشی سازی کنید و قالب های ریسپانسیو برای آن طراحی کنید. اگر در کنار سایت خود اپلیکیشن اندرویدی نیز داشته باشید می توانید ادعا کنید که برای کاربران خود اهمیت زیادی قائل هستید، چرا که برای راحتی هر چه بیشتر آن ها تلاش دارید.

 

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا