رفتن به محتوای اصلی
اپ ساز مستر۲اپ در سالی که گذشت

اپ ساز مستر۲اپ در سالی که گذشت

سال ۹۶ ٬ سالی پر کار برای تیم اپ ساز مستر۲اپ بود ٬ در ادامه برخی از اقدامات انجام شده توسط مستر۲اپ خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی میشود.

بروزرسانی و آپدیت های سال ۹۶ در اپ ساز مستر۲اپ

در سالی که گذشت بروزرسانی های متعددی بر پایه گزارشات و پیشنهادات شما کاربران عزیز در اپلیکیشن ها و افرونه ها انجام گرفت.

اگر قبلا اپلیکیشن تان را در مستر۲اپ ساخته اید و اکنون قصد تست مجدد آن را با آخرین نسخه دارید از این لینک وارد پنل کاربری شوید و از قسمت اپ های من دکمه تست مجدد را بزنید(در صورتی که از پلن رایگان استفاده میکنید) ٬ سپس از بخش اندروید نسخه جدید را دریافت و دانلود کنید ٬ توجه داشته باشید که آخرین نسخه افزونه باید روی سایت شما نصب شده باشد.

اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس

اپلیکیشن وردپرس

اپلیکیشن آگهی

 

ماژول ها

اپ ساز مستر۲اپ - معرفی ماژول ها

در این سال پیشنهادات زیادی از شما عزیزان برای اضافه کردن امکانات جانبی مختلف به اپلیکیشن ها داشتیم ٬ ممکن است برخی از این امکانات برای همه استفاده کنندگان از اپ ساز مستر۲اپ مورد نیاز نباشد ٬ از همین رو  این ویژگی ها به صورت ماژول های قابل نصب بر روی اپلیکیشن ارایه شد ٬ در ادامه ماژول هایی که به مستر۲اپ اضافه شده‌اند را مشاهده میکنید.

ماژول ورود با حساب گوگل  اطلاعات بیشتر

ماژول زمانبندی ثبت سفارش  اطلاعات بیشتر

ماژول ثبت سفارش پیشرفته  اطلاعات بیشتر

ماژول ثبت نام پیشرفته  اطلاعات بیشتر

ماژول چیدمان دسته بندی محصولات  اطلاعات بیشتر

ماژول فیلتر پیشرفته محصولات  اطلاعات بیشتر

آمار

در زیر آماری از تعداد کاربران و اپلیکیشن های ساخته شده توسط آنها و همچنین تعداد درخواست های کامپایل که برای ساخت نسخه جدید اندروید یا ios به سرور ساخت اپ ارسال شده است را مشاهده میکنید.

  • تعداد کاربران : ۵۰۴۴ نفر
  • تعداد کل اپ ها : ۶۸۳۹ اپلیکیشن
  • تعداد کامپایل نسخه اندروید از طریق سرور : ۹۶۹۰ نسخه کامپایل شده
  • تعداد کامپایل نسخه ios از طریق سرور : ۴۵۲ نسخه کامپایل شده

 

API ساخت اپلیکیشن و پنل نمایندگی فروش

در این سال خبر خوبی برای آن دسته از افرادی که خدمات طراحی وب سایت یا خدمات مشابه انجام میدادند داشتیم ٬ این گروه از مشتریان مستر۲اپ  قصد دارند که از سیستم اپ ساز مستر۲اپ برای افزودن خدمات طراحی اپلیکیشن در جهت تکمیل بسته خدماتی خود (طراحی سایت – وب هاستینگ – پشتیبانی و …) به مشتریان استفاده کنند. مستر۲اپ با ارایه پنل نمایندگی و API ساخت اپ به این عزیزان این کار را آسان تر کرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد API این مطلب را مطالعه کنید.

جهت ارسال درخواست یا دریافت اطلاعات در رابطه با پنل نمایندگی با بخش فروش تماس بگیرید.

 

App2Store.ir

اپ ساز مستر۲اپ | انتشار و باز کردن حساب توسعه دهنده در گوگل پلی و اپ استور

در اواخر سال ٬ تیم مستر ۲ اپ در جهت تکمیل خدمات خود اپ ۲ استور را به زیر مجموعه خود اضافه کرد ٬ اموری از قبیل انتشار اپلیکیشن در مارکت های خارجی مانند گوگل پلی و اپ استور و همچنین ساخت اکانت اختصاصی در این مارکت ها از خدماتی است که اپ ۲ استور به شما میتواند ارایه دهد.

 

تخفیف آخر سال

اگر قصد خرید یکی از پلن ها یا ماژول های مستر ۲ اپ را دارید تا ۵ فروردین سال جدید فرصت دارید از کد تخفیف های زیر استفاده کنید.

۵۰٪ تخفیف در خرید ماژول‌ها
کد تخفیف : zemestan96m

۳۰٪ تخفیف در خرید پلن‌ها
کد تخفیف: zemestan96

 

کلام آخر

سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب های خود بلاخره به پایان رسید ٬ تیم مستر ۲ اپ پیشاپیش سال جدید را به شما تبریک میگوید و سالی خوب و پر برکتی به همراه خبر های خوب برای شما آرزومند است.

از شما درخواست داریم اگر انتقاد یا پیشنهادی برای مستر۲اپ دارید آن را از این لینک برای ما ارسال کنید ٬ امیدواریم در سال جدید خدمات بهتری به شما عزیزان ارایه کنیم.

 

تیم مستر ۲ اپ

خداحافظ ۹۶

 

یک نظر برای این نوشته موجود است
  1. عرض سلام و ارادت
    بدینوسیله از زحمات شما و تیم پشتیبانی تشکر مینمایم،و امیدوارم که سال خوبی پیش رو داشته باشید،همراه سربلندی و پیشرفت روز افزون.عمده فروشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا