رفتن به محتوای اصلی
خبرنامه – سه خبر مهم به مناسبت عید فطر

خبرنامه – سه خبر مهم به مناسبت عید فطر

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات شما در ماه پربرکت رمضان

در این خبرنامه , ۳ خبر ویژه را به اطلاع شما دوستان عزیز میرسانیم….

 

خبر اول :

به مناسبت عید فطر۴۰% تخفیف در روز های دوشنبه و سه شنبه این هفته برای تمام پلن های دائمی و ویژه و نسخه ios در نظر گرفته شده است.

این فرصت استثنایی و تکرار نشدنی را برای دریافت اپلیکیشن ios و یا سایر پلن ها از دست ندهید.

 

خبر دوم :

خبر دوم  این که , پس از چندین ماه تلاش , تیم مستر ۲ اپ , نسخه ios اپلیکیشن وردپرس را آماده کرده است و هم اکنون قابل ارائه می باشد و شما میتوانید با مراجعه به پنل کاربری آن را خریداری کنید در این مورد توضیحاتی وجود دارد که در زیر به آن پرداختیم اگر حوصله خواندن آن را ندارید بروید سراغ خبر سوم!

نسخه ios برای اپلیکیشن فروشگاه ووکامرس از ابتدای کار سیستم وجود داشت و آپدیت های خوبی برای آن تا این لحظه انجام دادیم , طبق درخواست مکرر دوستان و همراهان مستر ۲ اپ نسخه ios برای وردپرس هم چند ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و به لطف خدا هم اکنون آماده , تست شده و قابل ارائه است .

اپلیکیشن های ios و اندروید تیم مستر ۲ اپ کاملا نیتیو هستند!!!

بر خلاف سایر اپ ساز های خارجی و ایرانی مستر ۲ اپ بر نیتیو بودن اپلیکیشن های خود همیشه پایبند بوده و خواهد بود , اپلیکیشن های هیبرید یا غیر نیتیو با زبان های برنامه نویسی HTML  بیس نوشته میشوند که این خود باعث میشود در دستگاه های مختلف اندرویدی و ios ,  دید خوبی نداشته باشند و اکثرا کند کار کنند و یا بعضا , حتی فقط یک View از وب سایت شما هستند.

بر خلاف آن اپلیکیشن های نیتیو مخصوص هر سیستم عامل طراحی , نوشته و تست میشود , به همین دلیل از لحاظ عملکرد , سرعت و نمایش , بسیار بهتر از هیبرید کار میکنند , ولی هزینه و زمان طراحی آنها بیشتر از مدل دیگر است .

تیم مستر ۲ اپ این زمان و هزینه را صرف کرده است که اپلیکیشنی با ثبات و پرسرعت و با عملکرد مطلوب خدمت شما ارائه کند .

 

خبر سوم :

طبق درخواست ها و سفارشات برخی از دوستان محترم , یک اپلیکیشن با تمی متفاوت برای وب سایت های آگهی در دو نسخه اندروید و ios طراحی و پیاده سازی کردیم , این اپلیکیشن صرفا برای وب سایت های آگهی طراحی شده , از امکانات آن میتوانیم به نمایش آگهی , جست و جو , دسته بندی , ثبت نام و ورود , ارسال و ویرایش آگهی , خرید بسته های عضویت , نردبان آگهی , پرداخت برای ویژه کردن آگهی  و … اشاره کنیم .

این اپلیکیشن با پوسته های خوب شرکت محترم نسیم نت سازگاری کامل دارد , این شرکت در زمینه پوسته های وردپرسی برای سایت های آگهی فعالیت میکند , پوسته های این شرکت را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده و خریداری کنید .

https://nasimnet.ir/product-category/wordpress-ads/wordpress-theme-ad

شما کافیست این پوسته را از نسیم نت خریداری و روی هاست خود فعال کنید , تمام !!! اپلیکیشن آن با ما !!!!

برای این محصول فعلا و به دلیل کمبود وقت نسخه تست ۷ روزه در سیستم طراحی نشده , شما میتوانید این اپلیکیشن را با تخفیفی که در خبر اول گفتیم در این ۲ روز با ۴۰% تخفیف خریداری کنید.میتوانید با ورود به پنل کاربری و انتخاب گزینه اپ جدید این خرید را انجام دهید .

گارانتی بازگشت وجه

اگر خریدم و کار نکرد ؟؟؟!!!! ما کاملا به شما این حق را میدهیم که بدون تست نمیشود اپلیکیشن را خریداری کرد , به همین دلیل بعد از تحویل اپلیکیشن که ۱ روز کاری طول میکشد , ۱۴ روز به شما فرصت تست داده میشود اگر مشکلی با اپلیکیشن داشتید ما وجه پرداختی شما را بدون هیچ کسری برای شما برگشت میزنیم .

 

ممنون که همراه ما بودید , برای شما عیدی خوب و شاد به همراه خانواده آرزومندیم

با تشکر

تیم  MR2APP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا