رفتن به محتوای اصلی
آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس با افزونه Duplicator

آموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرس با افزونه Duplicator

افزونه Duplicator یکی از معتبرترین افزونه هایی است که به کمک آن می توانید بسته های نصب آسان در وردپرس را ایجاد نمایید و همچنین می توانید تمامی تنظیمات یک سایت را به همراه قالب و افزونه های نصب شده در آن به یک سایت دیگر انتقال دهید.

افزونه Duplicator به کمک طراحان، توسعه دهندگان و مدیران وردپرس برای انتقال کامل سایت، پشتیبان ‏گیری و جا به‏ جایی یک سایت از مکانی  به مکان دیگری می ‏آید. افزونهDuplicator  تاکنون در سطح دنیا بیش از ۱میلیون بار نصب و فعال سازی شده است.

شما با کمک این افزونه قادر خواهید بود یک بسته نصبی آسان از وبسایت خود ایجاد کنید و در هر زمان و مکانی که خواستید، هر تعداد کپی از وب سایت خود تهیه نمایید و بر روی دامنه‏ های دیگر پیاده سازی کنید و دیگر نیازی به شروع کار از ابتدا ندارید. کار کردن با این افزونه بسیار راحت و دارای تنظیمات ساده ‏ای می ‏باشد.

شما به کمک افزونه Duplicator می ‏توانید عملیات پشتیبان‏ گیری از سایت‏تان را تنظیم نمایید، تا به صورت خودکار براساس زمان‏بندی شما، این کار را انجام گیرد. در ضمن به صورت دستی و در هر زمانی که مایل بودید می ‏توانید پشتیبان‏ گیری را انجام دهید.

ویژگی های افزونه Duplicator

افزونه Duplicator حرفه‏ ای امکانات و ویژگی‏ های بسیاری دارد، تنها شماری از آن‏ ها را در اینجا می ‏آوریم:

  • پشتیبان گیری تنها در چند دقیقه
  • انتقال وبسایت از دامین به دامین دیگر در بازه زمانی زیر ۵ دقیقه
  • قابلیت زمان‏بندی برای پشتیبان گیری خودکار
  • قابلیت ارسال فایل پشتیبان به آمازون، گوگل، دراپ باکس
  • امکان پشتیبان گیری بر روی هاست‏ های رایگان
  • پشتیبان‏ گیری و انتقال دیتابیس
  • پشتیبانی از وردپرس چند سایت
  • به صورت خودکار ایمیل‏ های اطلاع ‏رسانی در خصوص بک‏آپ‏ های گرفته شده و خطاهای احتمالی را به مدیر وب سایت ارسال می‏ کند.
  • پشتیبانی از سایت بزرگ و دیتابیس‏ های بزرگ

توجه:

افزونه Duplicator نیازمند دانش فنی می‏ باشد، و در صورت داشتن تمایل جابه ‏جایی یا پشتیبان ‏گیری از وردپرس توسط حودتان کمی ریسک دارد . بنابراین فراموش نکنید حتما از فایل‏ ها و پایگاه ‏های داده حتما پشتیبان‏ گیری انجام دهید.

آموزش نصب افزونه Duplicator

مرحله اول:

افزونه dupicator

 

 

ابتدا افزونه Duplicator را از مخزن وردپرس دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب این افزونه Duplicator در قسمت پیشخوان اضافه خواهد شد. با کلیک کردن بر روی آن صفحه ساخت بسته نصب آسان در وردپرس برای شما نمایش داده می شود. اکنون می توانید بر روی گزینه create New کلیک نمایید تا شروع به ساخت بسته نصب آسان در وردپرس نمایید.

دانلود افزونهاز مخزن

مرحله دوم:

 

افزونه dupicator

 

در این مرحله  در قسمت name یک اسم برای بسته نصب آسان وردپرس خود انتخاب نمایید. اکنون می توانید با مراجعه به قسمت Archive جدولی از دیتا بیس را که از پکیج ایجاد شده است را حذف نمایید. همچنین می توانید از با استفاده از این بخش فایل هایی که در پوشه وردپرس قرار دارد را پاک کنید. با انتخاب نمودن آن ها و اسکرول کردن به سمت پایین می توانید گزینه next را فشار دهید.

 

مرحله سوم:

 

افزونه dupicator

 

در این مرحله  موارد مورد نیاز دیتابیس و فایل ها اکسن شده و همچنین حجم کلی بسته نصب آسان وردپرس بعد از ساخته شدن را برای شما نشان داد می شود، سپس باید تیک گزینه Yes. Continue with the build process! را بزنید تا گزینه Build  برای شا فعال شود. با کلیک بر گزینه Build بسته نصبی وردپرس را ساخته اید.

 

 مرحله چهارم:

 

افزونه dupicator

با انجام تمامی مراحل بالا زمان آن رسیده است که دو گزینه Installer و Archive را فشار دهید تا هر دو فایل را دانلود نمایید. فراموش نکنید برای نصب بسته آسان در وردپرس کافیست فایل زیپ را در سایت خود آپلود کنید سپس فایل را از حالت زیپ خارج نمایید و به آدرس installer.php سایت خود مراجعه نمایید و شروع به نصب و راه اندازی بسته نصبی وردپرس ساخته شده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا