رفتن به محتوای اصلی
نصب و فعال سازی افزونه AKISMET

نصب و فعال سازی افزونه AKISMET

افزونه ضد اسپم، akismet یکی از بهترین و قوی ترین افزونه ها برای جلوگیری از خطرات نظرات اسپم است. افزونه akismet به دلیل آن که دارای پلن های غیر رایگان است اکثر افراد از استفاده از این افزونه اجتناب می کنند.

فعال سازی افزونه aksimet در وردپرس بدین صورت است که ابتدا باید در سایت عضو شوید و برای پلن های غیر رایگان آن هزینه مشخص شده ای را پرداخت نمود تا بتوانید به پلن ها دسترسی پیدا نمایید و در نهایت بتوانید به API مورد نظر را دست یابید.

همچنین پرداخت این هزینه ها به صورت دلار است که دارای مشکلات و دردسر هایی است.

در این مطلب قصد داریم راه حلی را برای استفاده از این افزونه مهم و کاربردی به شما کاربران عزیز آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی از این قابلیت های این افزونه بهره مند شوند.

فعال‌سازی افزونه ضد اسپم Akismet در وردپرس

افزونه akismet یکی از افزونه هایی است که بعد از نصب آن تنها با دریافت کد API فعال می شود. این افزونه به دلیل آن که یکی از قوی ترین افزونه ها برای مقابله با اسپم ها می باشد ارزش آن را دارد که برای برخی از پلن های آن هزینه پرداخت کرد.

بنابراین به شما توصیه می شود حتما آموزش نصب این افزونه را یاد بگیرید که در ادامه می خواهیم نصب آن را به شما آموزش دهیم.

نصب و راه اندازی افزونه ضد اسپم Akismet

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

 

پس از نصب افزونه ضد اسپم akismet نوار سبز رنگی در قسمت بالایی پیشخوان نمایش داده می شود که از این طریق می توانید این افزونه را فعال نمایید و از آن استفاده کنید.

با استفاده از بخش تنظیمات افزونه ضد اسپم akismet از قسمت آبی رنگ API را باید پیدا نمایید.

 

انتقال به سایت پذیرنده

پس از فشردن دکمه API وارد سایت اصلی افزونه Akismet خواهید شد.

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

همچنین پس از فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet وارد صفحه پلن ها خواهید شد.

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

 

مراحل عضویت در سایت Akismet

نخست باید وارد سایت  اصلی akismet شده و سپس دکمه Get personal را انتخاب نمایید تا وارد صفحه شخصی شوید و با وارد نمودن اطلاعات شخصی خود بتوانید در سایت عضو شوید.

با بازی نمودن نمودار افقی قیمت می توانید ببینید که سایر گزینه های بعدی که مرتبط با هزینه هستند، حذف خواهند شد.

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

در نهایت مشاهده خواهید کرد که تنها نام و نام خانوادگی شما و آدرس وب سایتتان که افزونه ضد اسپم akismet باقی می ماند.

اکنون شما می‌توانید به راحتی افزونه ضد اسپم Akismet را در وردپرس فعال نمایید. تنهاکافیست  دکمه آبی رنگ “continue with personal subscription” فشار دهید. سپس با گذشت چند دقیقه کلید API در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نهایت می توانید آن را کپی کرده و دوباره به پیشخوان وردپرس بازگردید.

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

حال می توانید در قسمت تنظیمات افزونه ضد اسپم Akismet، کلید API را در قسمت مشخص شده وارد کنید و آن را تایید نمایید تا افزونه Akismet در وردپرس فعال شود.

کدی که برای شما ارسال شده است را وارد نمایید و برای فعال‌سازی افزونه Akismet در وردپرس، بر روی دکمه  ارتباط با کلید API کلیک کنید.

تایید حساب Akismet

پس از فعال سازی و تایید افزونه ضد اسپم Akismet وارد صفحه تایید حساب می شوید.برخی از تنظیمات بعد از فعال‌سازی افزونه Akismet در وردپرس قابل مشادهده هستند که می توانید با علامت زدن به صورت دلخواه آن را انتخاب نمایید.

فعال سازی افزونه ضد اسپم Akismet

در اینجا نظیمات اصلی و استاندارد را بیان نمودیم و با استفاده از آن می توانید افزونه Akismet را فعال نمایید و استفاده نمایید.در نهایت باید تنظیمات خود را ذخیره کنید.
اکنون افزونه akismet فعال است و با نظرات اسپم مقابله خواهد کرد.

نتیجه گیری

اغلب افراد با افزونه Akismet آشنا هستند و می دانند که این افزونه به منظور مقابله با نظرات اسپم در وردپرس قابل استفاده است.

بدین منظور سعی کردیم نحوه نصب و فعال سازی این افزونه را برای شما بیان نماییم، زیرا مشکل اسپم مشکل جدی برای وبسایت ها است. متاسفانه برای فعال سازی آن باید چند دلاری پرداخت نمایید، اما این افزونه کاملا قوی و یکی از بهترین افزونه های ضد اسپم است که ارزش پرداخت چند دلاری را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا