رفتن به محتوای اصلی
معرفی ترند های استارت آپ های تکنولوژی در سال ۲۰۱۹

معرفی ترند های استارت آپ های تکنولوژی در سال ۲۰۱۹

استارت آپ در حوزه تکنولوژی با توجه به این که در دنیایی هستیم که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است برای شروع یک استارت آپ موفق گزینه بسیار مناسبی است.

استارت آپ های بسیار زیاد و متفاوتی در حوزه تکنولوژی در حال فعالیت هستند و تعدادی از این استارت آپ ها به موفقیت رسیده اند و برخی دیگر شکست خورده اند. در واقع یک از مهم ترین و اصلی ترین کارهایی که سبب موفقیت یک استارت آپ خواهد شد، همگام بودن با ترند های گوناگون است.

در سال ۲۰۱۹ اتفاقات بسیار زیادی در حال رخ دادن می باشد. بنابراین می توان بیان نمود که استارت آپ های گوناگونی تحت تاثیر این اتفاقات خواهند بود. بنابراین می خواهیم در این مطلب شما را با ترند های استارت آپ ها در سال ۲۰۱۹ آشنا سازیم تا بتوانید اگر استارت آپ شما در حال سقوط است، نجات دهید.

استارت آپ های در حوزه تکنولوژی در سال ۲۰۱۹

سیاست‌ های فریلنسری در استارت آپ تکنولوژی

سیاست‌ های فریلنسری در استارت آپ تکنولوژی

تمایل به کار کردن از راه دور نوعی سبک زندگی به شمار می آید تا یک تکنولوژی، اما صاحبان استارت آپ ها نباید از اهمیت این موضوع غافل بمانند. افراد امروزه به دنبال کار هایی هستند که ساعت کاری قابل تنظیمی داشته باشند.

جوانان امروز بیشتر بر روی کار کردن از هر نقطه جهان در هر زمانی تمرکز بیشتری دارند. صاحبان استارت آپ ها باید کارکنان خود را بیشتر حمایت کنند و توجه ویژه ای به آن ها داشته باشند، زیرا یکی از اصلی ترین سرمایه استارت آپ ها کارکنان آن می باشد. بنابراین صاحب کار بررسی تقاضای کارکنان خود را باید الویت خود قرار دهد.

اکثر استارت آپ ها همانند کسب و کار های آنلاین(فروشگاه های اینترنتی) برای کارکنان خود این امکان را فراهم نموده اند که ساعت کاری طبق شرایط فرد تنظیم شود و کار خود را انجام دهد. جالب است بدانید بسیاری از شرکت های گوناگون با اهمیت دادن به کارکنان خود و درک نیاز های آن ها به بهره وری بسیار بالایی رسیده اند.

بنابراین صاحبان کار باید برای کارکنان خود اهمیت قائل شوند تا بتوانند با ارزش ترین سرمایه خود را حفظ نمایند. کارکنان یک استارت آپ در موفقیت کسب و کار ها نقش بسیار زیادی دارند، مخصوصا در دنیای امروز که در هر روز یک استارت آپ جدید شروع به فعالیت می کند.

ارائه سرویس‌ های فوری

ارائه سرویس های فوری

افراد از گوشی های تلفن همراه خود در هر زمان و مکانی استفاده می کنند. در واقع بخش اصلی زندگی های امروزی گوشی های تلفن همراه می باشد. افراد دوست دارند کار ها به آسان ترین شکل ممکن انجام شوند و هر گونه سرویس را که می خواهند در دسترس باشد و تنها با زدن چند دکمه آن ها را دریافت نمایند.

امروزه کسب و کار های آنلاین بسیار زیاد شده است. اپلیکیشن های درخواست تاکسی همانند اسنپ یکی از برترین و موفق ترین استارت آپ ها می باشد. از دیگر استارت آپ های آنلاین موفق که دارای اپلیکیشن می باشند عبارتنداز اسنپ فود، کافه بازار و ….

برای ساخت اپلیکیشن استارت آپ خود باید برخی از نکات را رعایت نمایید تا بتوانید اپلیکیشن و استارت آپ موفقی داشته باشید.

جالب است بدانید تنها درخواست تاکسی و غذا در این صنعت راه پیدا نموده اند. بسیار از صنایع هنوز وجود دارند که هنوز موفق نشده اند که با شرایط و نیاز های افراد جامعه وفق پیدا نمایند.

اگر شما هنوز استارت آپی را شروع نکرده اید، می توانید در حوزه صنایع دیگر و خدمات مورد نیاز جامعه تحقیق نمایید و یک استارت آپ تازه و با موفقیت زیاد شروع نمایید.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در استارت آپ تکنولوژی

هوش مصنوعی با سرعت بسیار بالای در حال پیشرفت است. امروزه از هوش مصنوعی در اپلیکیشن ها کاربرد های گوناگونی دارد، که عبارتند از جستجوی صوتی و گزارش تصویری . بنابراین نمی توان از اهمیت بسیار زیاد هوش مصنوعی در اپلیکیشن ها چشم پوشی نمود.

افرادی که علاقمند به صنعت تکنولوژی هستند، هوش مصنوعی زمینه بسیار خوبی برای پیشرفت آن ها خواهد بود.

هوش مصنوعی یکی از ترند های سال ۲۰۱۹ است، که قابلیت اجرا در هر پلتفرمی را دارد. همچنین جالب است بدانید که هوش مصنوعی می‌تواند با ترند های دیگر ترکیب شود تا یک سیستم هیبرید عالی تشکیل شود.

به عنوان مثال می توان یک موتور رزرو بلیط هواپیما که قابلیت پیش بینی نوسانات قیمت را بر اساس فصل، جستجوی بازار انجام دهد، ساخته شود.

اینترنت اشیا در استارت آپ تکنولوژی

اینترنت اشیا در استارت آپ تکنولوژی

امروزه اکثر لوازم خانگی از طریق موبایل قابلیت کنترل را دارند؛ اما از مهم ترین قابلیت ‌هایی اینترنت اشیا این است که امکان گردآوری داده به وسیله هوش مصنوعی را فراهم نموده است. روز به روز به تعداد لوازم خانگی که به اینترنت اشیا متصل می‌شوند رو به افزایش است.

اینترنت اشیا نیز یکی از ترند های استارت آپ ها در سال ۲۰۱۹ به شمار می آید که می توانید در این زمینه موفقیت هایی را از آن خود نمایید.

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

در زمینه بازی ها واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به اثبات رسیده اند اما جالب است بدانید که از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می‌توان در زمینه‌ ی موسسات استفاده کرد. به عنوان مثال یک سیستم‌ شبیه ساز پرواز را فرض کنید که به تمرین دادن خلبان ‌ها کمک می نمایند.

واقعیت افزوده استفاده شده در این سیستم، اسکن کردن یک منطقه با دوربین گوشی و GPS است که با این کار می توان فهمید که چه چیزهایی در آن جا موجود است.

ناگفته نماند که در دنیای امروز واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کاربرد گسترده‌ای ندارند. خوشبختانه می تواند خبر خوبی باشد، زیرا بدان معنا است که هنوز در این زمینه جایی برای پیشرفت و فعالیت وجود دارد.

بلاک چین و ارز مجازی

بلاک چین و ارز مجازی

بلاک چین و ارز مجازی در ابتدا تنها یک ترند زودگذر تصور می شد. اما در حال حاضر به یک سیستم مالی بسیار بزرگ تبدیل شده است. جالب است بدانید قیمت بیتکوین در یک دهه قبل از ۱ دلار به ۱۷۰۰۰ دلار رسیده است. همچنین سال قبل کشور روسیه ارز مجازی خود را با نام کریپتوروبل به جهان معرفی نمود.

امروزه افراد با توجه به با بالا رفتن ارزش ارز مجازی، در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند. یکی دیگر از دلایل موفقیت این ترند استفاده از اینترنت اشیا برای استخراج بیتکوین است. افراد می توانند با آگاهی در این موارد کسب و کارهای خود را در هر دو زمینه شروع کنند.

نتیجه گیری

ترند های بسیار زیاد و گوناگونی در حوزه کسب و کار های تکنولوژی و اینترنت وجود دارد.  اگر شما هم هنوز استارت آپی را شروع نکرده اید در این زمینه ها با کمی تحقیق و جستجو ایده اولیه آن را بدست آورید و شروع به فعالیت نمایید. یکی از اصلی ترین موفقیت های کسب و کارها شناختن ترند های استارت آپ ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا