رفتن به محتوای اصلی
ثبت نام با موبایل و اتصال به پنل پیامک در مستر تو اپ

ثبت نام با موبایل و اتصال به پنل پیامک در مستر تو اپ

یکی از نیاز هایی که یک سایت و بخصوص ، یک اپلیکیشن نیاز دارد، تعامل دو طرف با کاربران می باشد ، یکی از روش های برقرار کردن ارتباط و تعامل با کاربران سیستم ثبت نام می باشد که می توان این سیستم را با روش هایی از جمله ایمیل ، شبکه های اجتماعی (تلگرام و فیسبوک و …) و یا ثبت نام با موبایل و پیامک (که مورد بحث ماست) پیاده سازی کرد.

ثبت نام با موبایل و اتصال به پنل پیامک در مستر تو اپ

با ساخت اپلیکیشن در اپلیکیشن ساز مستر تو اپ ، خیلی راحت می توانید سیستم ثبت نام با موبایل و احراز هویت به وسیله پیامک را داشته باشید.

برای تنظیم این ویژگی می توانید ، از طریق افزونه های مستر تو اپ (افزونه اپلیکیشن ووکامرس ، افزونه اپلیکیشن وردپرس ، افزونه اپلیکیشن اگهی) ، منو تنظیمات حساب کاربری و بعد از آن تب تنظیمات پیامک اقدام کنید.

* برای این کار نیاز هست که ابتدا یک پنل پیامکی خریداری کنید و API یا وب سرویس آن را هم فعال کنید.

مزایای سیستم احراز هویت با پیامک

  • سهولت در ثبت نام
  • امنیت بالا
  • جمع آوری بانک اطلاعاتی موبایل کاربران به صورت تایید شده

 آیا می توان به بلک لیست ها پیامک ارسال کرد؟

حتما می دانید کاربران زیادی هستند که به دلیل مسدود کردن ، پیام تبلیغاتی دریافت نمی کنند و در حالت عادی پنل های پیامکی نمی توانند به این شماره ها پیامک ارسال کنند، که در اصطلاح به این شماره ها بلک لیست می گویند.

جای نگرانی نیست ! اکثر نمایندگان پنل های پیامکی با استفاده از خطوط خدماتی و الگو های (patern) از قبل تایید شده ، این مشکل را برطرف کردند و حتی شما می توانید با ارسال الگو و تایید توسط پنل پیامک ، از الگو شخصی خودتان استفاده کنیم و سیستم ثبت نام با شماره همراه را در اپلیکیشن خود داشته باشید.

*در زیر نحوه استفاده و ورود اطلاعات پنل پیامکی ، به پلاگین مستر تو اپ آشنا می شوید.

اگر سوال و یا پیشنهادی  دارید از بخش نظرات ارسال کنید.

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا