رفتن به محتوای اصلی
روش‌های درآمدی اپلیکیشن آگهی

روش‌های درآمدی اپلیکیشن آگهی

در این مطلب نحوه تنظیم پلن‌های درآمدی اپلیکیشن آگهی را شرح میدهیم.در اپلیکیشن آگهی مستر‌تواپ در حال حاضر ۴ روش درآمدی فعال و قابل استفاده است.

روش‌های درآمدی

  1. ویژه کردن آگهی : شما میتوانید برای متمایز نشان دادن آگهی کاربر با برچسب ویژه از او هزینه دریافت کنید.
  2. نردبان : کاربر میتواند آگهی خود را که قبل ارسال کرده است ٬ با استفاده از نردبان به ابتدای لیست آگهی منتقل کند ٬ شما میتوانید بسته های مختلف نردبان با تعداد نردبان مشخص و قیمت های متفاوت ایجاد کنید.
  3. بسته‌های آگهی : شما میتوانید بابت ارسال آگهی و تعداد روز اعتبار یا نمایش آگهی در سایت و اپلیکیشن از کاربران هزینه دریافت کنید برای مثال : آگهی ۱۰ روزه رایگان – آگهی ۳۰ روز ۲۰۰۰ تومان – آگهی ۹۰ روزه ۵۰۰۰ تومان
  4. هزینه برای دسته بندی : شما میتوانید برای ارسال آگهی در برخی از دسته بندی ها هزینه مشخص کنید ٬ برای مثال ارسال اگهی در دسته بندی استخدام ۱۰۰۰۰ تومان – املاک ۵۰۰۰ تومان – بقیه دسته ها رایگان

 

تنظیمات پلن شماره ۱ ویژه کردن آگهی

طبق تصویر زیر باید تیک دریافت هزینه برای ارسال آگهی را بزنید و قیمت آگهی ویژه را مشخص کنید.

اگر میخواهید ویژه کردن آگهی را در اپ و سایت حذف کنید  قیمت آگهی ویژه  را ۰ قرار دهید.

برای فعال شدن پرداخت برای هر کدام از پلنها باید تیک دریافت هزینه برای ارسال آگهی را زده باشید در غیر این صورت پلن ها فعال نمیشوند.

 

 

نتیجه تنظیمات بالا به صورت زیر در صفحه ارسال آگهی در اپلیکیشن دیده میشود ٬ کاربر پس از انتخاب آگهی ویژه و کلیک روی ارسال آگهی به درگاه بانک جهت پرداخت هزینه هدایت میشود

تنظیمات پلن شماره ۲ نردبان آگهی

برای فعال کردن نردبان ٬ مطمین شوید که افزونه نردبان روی سایت شما نصب شده باشد ٬ اگر نصب نیست آن را از نسیم نت خریداری و نصب کنید ٬ سپس در مرحله اول باید بسته‌های نردبان را تعریف کنید.

در تعریف بسته های نردبان ٬ قیمت بسته و تعداد دفعاتی که کاربر با خرید بسته مجاز است آگهی خود را نردبان کند مشخص شوند.

 

 

 

 

 

پس از انجام تنظیمات بالا ٬ آگهی را از بخش آگهی های من در اپلیکیشن باز میکنیم ٬ سپس روی دکمه ارتقا کلیک میکنیم ٬ نتیجه مانند تصاویر زیر باید باشد.

 

 

 

تنظیمات پلن شماره ۳ بسته های آگهی

برای تنظیم بسته های آگهی ابتدا باید چند بسته آگهی تعریف کنید و سپس پلن درآمدی سایت را روی هزینه ثابت برای هر آگهی تنظیم کنید ٬ مراحل این کار در تصاویر زیر مشخص شده است. در تعریف بسته های آگهی اگر میخواهید که یک بسته رایگان قرار دهید قیمت آن را ۰ قرار دهید.مدت زمان هر بسته با تعداد روز مشخص میشود ٬ آگهی پس از آن منقضی میشود و دیگر نمایش نمیشود ٬ کاربر باید مجدد از بخش آگهی های من در اپلیکیشن یا وب سایت یک بسته جدید را برای آگهی خود فعال کند.

 

 

 

 

 

 

نتیجه تنظیمات بالا به صورت زیر در صفحه ارسال آگهی در اپلیکیشن دیده میشود ٬ کاربر پس از انتخاب یکی از بسته ها و کلیک روی ارسال آگهی به درگاه بانک جهت پرداخت هزینه هدایت میشود

تنظیمات پلن شماره ۴ هزینه برای دسته بندی

برای قیمت گذاری دسته بندی ها باید ابتدا مدل قیمت گذاری را روی قیمت در هر دسته قرار دهید و سپس از بخش قیمت در هر دسته قیمت تمام دسته ها را مشخص کنید اگر دسته ای رایگان است قیمت آن را ۰ قرار دهید.

 

 

پس از انجام این تنظیم هنگام ارسال آگهی از طریق اپلیکیشن انتخاب دسته بندی به شکل زیر نمایش داده میشود.

 

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است
  1. سلام
    این افزونه روی پوسته ادفارست هم کار میکنه، فقط برای سایت میخوام که بتونم انواع قیمت آگهی و دسته بندی رو تعریف کنم. آیا به فروشگاه ووکامرس متصل میشه؟
    این افزونه رایگانه؟

    1. سلام
      تم ادفارست خیر دوست عزیز با تم کلاسی پرس فقط سازگاره
      اپ woo2app رو میتونید برای ووکامرس بگیرید کاملا سازگاره
      افزونه رایگانه اما لایسنس اپ خیر ٬ ۱۴ روز تست رایگان دارید و بعد میتونید یکی از پلن های زمانی یا دایمی رو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا