رفتن به محتوای اصلی
معرفی پلن‌های جدید اپ ساز مسترتواپ و پاسخ به سوالات

معرفی پلن‌های جدید اپ ساز مسترتواپ و پاسخ به سوالات

عرض سلام و احترام خدمت تمام کاربران و همراهان عزیز اپلیکیشن ساز مسترتواپ. طی چند روز اخیر یکسری تغییرات در جهت بهبود خدمت رسانی به شما عزیزان در مسترتواپ بوجود آمده٬ این تغییرات باعث شده یکسری سوالات برای کاربران بوجود آید٬ از این رو در این مطلب سعی کردیم٬ این تغییرات را شرح دهیم. اگر پس از مطالعه مطالب زیر همچنان سوالی در ذهن‌تان باقی مانده در زیر همین مطلب کامنت بگذارید تا بتوانیم پاسخگو شما باشیم.

 

پلن‌ها و قیمت گذاری جدید

پلن‌های جدید مسترتواپ بر پایه امکانات است. امکانات جدید و ماژول‌های سابق در این پلن‌ها قرار گرفته‌اند٬ یعنی پس از خرید یک پلن، دیگر نیازی نیست بابت ماژول هزینه‌ای پرداخت کنید.

در این قیمت گذاری که برای اپلیکیشن ووکامرس٬ وردپرس و آگهی طراحی شده‌اند٬ ۳ پلن برنزی، نقره‌ای و طلایی با سطح امکانات متفاوت در نظر گرفته شده است.

نسخه IOS در تمام این پلن‌ها با یک قیمت ثابت ارایه میشود٬ برای مثال اپ IOS اپلیکیشن ووکامرس با امکانات نقره‌ای با اپ IOS اپلیکیشن آگهی طلایی تفاوت قیمتی ندارد.

یکسری خدمات جدید برای انتشار اپلیکیشن در مارکت‌های اندرویدی و IOS مثل خرید اکانت اختصاصی گوگل پلی٬ انتشار در سیب‌اپ و … تحت عنوان افزودنی به لیست خدمات مسترتواپ اضافه شده است.

در صورت تمایل به خرید هر کدام از خدمات بالا میتوانید به بخش خرید/تمدید اپلیکیشن در پنل کاربری مراجعه کنید.

 

ارزان تر یا گران تر؟

مدل تعرفه‌های جدید مسترتواپ در مقایسه با تعرفه‌های قبل که ماژول‌ ها باید جداگانه خریداری میشدند بسیار مقرون به صرفه‌تر است. در تعرفه‌گذاری جدید ماژول‌ها به صورت رایگان یا با حداقل هزینه به پلن‌ها اضافه شده است و کاهش قیمت چشم‌گیری در ارایه لایسنس‌های دایمی داریم.

پس قطعا ارزان تر از قبل است!

مشاهده لیست قیمت جدید

 

من که قبلا یکی از پلن‌ها یا ماژول‌ها را خریدم٬ چه وضعیتی دارم؟

در مدل جدید قیمت گذاری ما خریدهای قبلی مشتریان عزیز را هم در نظر گرفته ایم٬ در کل٬ تمام ماژول‌ها و لایسنس های قبلی که خریداری کرده‌اید در پلن جدید اپ شما حتما وجود دارد و حتی یکسری ماژول دیگر هم به صورت رایگان برای شما فعال شده است. برای اطلاع از جزییات این موضوع این مطلب (نحوه تبدیل پلن‌های قدیمی به جدید) را بخوانید.

 

حذف پلن‌های زمانی

متاسفانه به دلایلی ما ناچار به حذف پلن‌های زمانی شدیم٬ اما جای هیچ نگرانی برای مشتریان سابق که از پلن‌های زمانی استفاده میکردند وجود ندارد٬ اپ شما همچنان در سیستم وجود دارد و تا موعد انقضای آن کار میکند٬ قبل از انقضا٬ جهت تمدید آن با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

اضافه شدن نمایش آمار تعداد نصب‌ها و بازدید از اپلیکیشن

در بروزرسانی‌های اخیر که در تمام اپهای اندروید و IOS مسترتواپ اعمال شده٬ علاوه بر رفع برخی مشکلات جزیی٬ قابلیت دریافت آمار نصب‌ و بازدید اپ هم به آن اضافه شده است.

آمار نصب و بازدید اپ را میتوانید از پنل کاربری –> اپ‌های من –> کلیک روی اپ –> تب مشخصات اپ مشاهده کنید. توجه داشته باشید آمار صرفا از آپدیت‌های جدید به بعد محاسبه میشود.

 

تست ۱۴ روزه مثل سابق وجود دارد؟

بله٬ تست ۱۴ روزه روی تمام اپ‌های مسترتواپ مثل سابق وجود دارد٬ در حال حاضر تست ۱۴ روزه فقط با امکانات برنزی موجود است٬ در آینده نزدیک تست نقره‌ای و طلایی هم اضافه خواهد شد.

 

اگر سوال دیگری دارید٬ لطفا در بخش کامنت‌ها ارسال کنید.

 

با سپاس از همراهی شما

تیم فنی مسترتواپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا