رفتن به محتوای اصلی
۱۰ نکته جهت بهبود سئو فروشگاه شما قسمت دوم

۱۰ نکته جهت بهبود سئو فروشگاه شما قسمت دوم

vBDs_10نکته کلیدی جهت بهبود سئوی فروشگاه اینترنتی شما

در قسمت قبل چندین روش را به شما گفتیم و حالا شروع میکنیم قسمت دوم را با چند نکته دیگه که بد نیست برای سئو سایتتون بدونید اگه دوست دارید سئوی فروشگاه خودتون را کاملا بهبود ببخشید توصیه میکنیم با ما همراه باشید با این مطالب که چگونه سئوی فروشگاهتان را به بهترین حالت بهبود ببخشید

برای هر صفحه “توضیحات موتورهای جستجو”ی متفاوت داشته باشید در زمان موضوع بندی رعایت بشود

زمانی که از حرف از بهینه سازی به میان می آید، بسیاری فکر می کنند که درج یک “توضیحات موتورهای جستجو” یکسان برای تمامی صفحات کافی ست! این موضوع یکی دیگر از اشتباهات رایج در سئو می باشد. توضیحات موتورهای جستجو در واقع برای کاربرانی نوشته شده که در موتورهای جستجو به دنبال هدفی خاص می گردند و کمک می کند تا بازدید سایت شما بر اساس توضیحات مختلف افزایش یابد. لذا برای تمامی صفحات خود توضیحات موتورهای جستجوی متفاوت درج نمایید.

 

از “نقد و بررسی محصولات” استفاده کنید.بهترین نتیجه این است که کپی نکنید

به همان اندازه که تولید محتوای منحصر به فرد برای سئو مهم است، داشتن یک بخش برای کاربران که بتوانند از طریق آن روی محصول مورد نظرشان بازبینی داشته باشند یک نکته مثبت برای فروشگاه شما خواهد بود.

 

به محصولات مهم و پرطرفدار در صفحه اول لینک دهید به خصوص محصولات پر خرید

یک اشتباه رایج در میان صاحبان فروشگاه اینترنتی این است که محصولات خود را دور از دسترس کاربران و در صفحات داخلی فروشگاه با دسترسی مشکل قرار می دهند! این موضوع نه تنها پیدا کردن محصولات برای کاربران را سخت می کند بلکه موجب ضربه زدن به امتیاز آن صفحات و در نتیجه کاهش احتمال نمایش آن در موتورهای جستجو می گردد. لینک دادن به محصولات مهم و پرطرفدار در صفحه اصلی، کار را هم برای کاربران و هم برای برای موتورهای جستجو راحت تر می کند.

 

بهینه سازی Anchor Text در زمان خودش مهم است

اضافه کردن کلمات کلیدی به لینک های داخلی در فروشگاه، به نمایش بهتر فروشگاه در موتورهای جستجو کمک می کند. به جای استفاده از “اینجا کلیک کنید”، از متن لینکی استفاده کنید که شامل کلمات کلیدی محصول شما باشد. به طور مثال، به جای عبارت “برای مشاهده فروشگاه ساز سبدخرید اینجا کلیک کنید” از عنوان “از فروشگاه ساز سبدخرید بازدید نمایید” استفاده کنید.

فروشگاه خود را بر اساس استانداردهای سئو سازماندهی کنید و کاملا آنها را رعایت کنید

هر کاری که در مدیریت فروشگاه خود انجام می دهید، تاثیر مستقیم بر “در دسترس بودن” فروشگاه شما (در موتورهای جستجو) دارد. بنابراین مهم است که تمامی اقدامات شما بر اساس اصول مشخص در همین حوزه باشد. هیچ فعالیتی نباید خارج از چهارچوب و استانداردهای سئو باشد. (در مقالات پیشین به طور مفصل در مورد استانداردهای سئو صحبت کرده ایم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا