رفتن به محتوای اصلی
ساخت وب سایت و مراحل آن

ساخت وب سایت و مراحل آن

ساخت وب سایت دارای مراحل مختلفی می باشد. در دنیای امروز با پیشرفت و توسعه تکنولوژی، بسیاری از افراد برای داشتن کسب و کار موفق تری به فکر ایجاد وب سایت برای خود می باشند. برای داشتن یک وب سایت باید گام های زیر را به ترتیب انجام دهید.

گام اول راه اندازی وب سایت : ثبت دامنه

ساخت وب سایت

مهم ترین و ابتدایی ترین گام برای ساخت وب سایت ثبت دامنه است. بنابراین برای ثبت دامین باید بررسی نمایید که هیچ شخص دیگری این دامین را ثبت نکرده باشد و دامین آزاد باشد. برای بررسی ثبت دامین خود باید به وب سایت های معتبر و شرکت های ارائه خدمات میزبانی وب مراجعه نمایید.

گام دوم برای راه اندازی وب سایت : خرید هاست

ساخت وب سایت

پس از انجام گام یک (ثبت دامنه) باید برای وب سایت خود هاست خریداری نمایید. برای خرید هاست باید توجه نمایید که وب سایت شما از چه سیستم محتوایی به عنوان مثال وردپرس،جوملا و … پشتیبانی می کند. اگر زبان برنامه نویسی وبسایتتان php است، توصیه می شود از هاست لینوکس ، هاست خریداری نمایید و اما اگر وب سایت شما با زبان برنامه نویسی Asp.net راه اندازی شده است، بهتر است از هاست ویندوز، هاست تهیه نمایید. اگر وب سایت شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس پشتیبانی می کند، برای ساخت وب سایت خود می توانید از هاستد وردپرس استفاده نمایید.

گام سوم برای راه اندازی وب سایت : امنیت وب سایت

امنیت وب سایت به اقداماتی گفته می شود ، ضریب امنیت سایت با انجام دادن آن ها بالا می رود. استفاده از گواهینامه SSL و پروتکل   https در حال حاضر ضروری و مهم است. با استفاده از SSL می توانید ایجاد امنیت و حس اعتماد کاربران و همچنین تبادل اطلاعات وب سایت با کاربربان را افزایش دهید و تاثیر بسزایی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

در نتیجه می توانید برای ساخت وب سایت خود پس از ثبت دامنه و خرید هاست ، گواهینامه SSL را خریداری نمایید تا بتوانید از مزایای https استفاده کامل را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا