رفتن به محتوای اصلی
راه های حرفه ای برای انتشار یک اپلیکیشن تجاری

راه های حرفه ای برای انتشار یک اپلیکیشن تجاری

راه های حرفه ای برای  انتشار یک اپلیکیشن تجاری

امروزه هزاران اپلیکیشن در سراسر دنیا در حال تولید هستند و دیده شدن از بین این هزاران اپلیکیشن کار کمی دشواری است. قطعا هنگامی که یک شرکت ماه ها تلاش میکند تا اپلیکیشنی را ایجاد نماید پس انتظار دارد تا در کوتاه ترین زمان بتواند به بیشترین افراد محصول خود را معرفی کند. در این مقاله ما ۱۰ روش مختلف و خلاقانه را برای معرفی اپلیکیشن های تجاری به شما پیشنهاد میکنیم.

 

۱٫ساخت یک میکرو سایت

برای اپلیکیشن خود یک سایت کوچک با حداقل ۳ الی ۴ صفحه داشته باشید که در آن به معرفی کامل نرم افزار خود بپردازید.

۲٫ وبلاگی متصل به میکروسایت خود داشته باشید

یک وبلاگی که روزانه با مطالب مرتبط با اپلیکیشنتان به روز میشود را ایجاد کرده و مطالب را به میکرو سایت خود لینک دهید. توجه داشته باشید که سئوی این وبلاگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

۳٫یک تیزر تبلیغاتی بی نظیر داشته باشید

تیزر تبلیغاتی خود را پیش از انتشار اپلیکیشن خود در وبلاگتان قرار دهید و روی آن متمرکز ویژه ای داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن اپلیکیشن خود را معرفی کنید.

۴٫به شبکه های اجتماعی سلام دهید

سعی کنید همواره با شبکه های اجتماعی در تعامل باشید چرا که این روز ها بیشترین رسانه ای که افراد با آن در ارتباط هستند شبکه های اجتماعی است. فراموش نکنید که هشتگ گذاری در این شبکه ها یکی از امور مهم به شمار می رود.

۵٫ به سراغ ساخت ویدئو بروید

به کمک ویدئو های مختلف سعی کنید اپلیکیشن خود را معرفی کنید.

۶٫ از وبسایت های اپلیکیشن ها کمک بگیرید

وبسایت های مختلفی وجود دارند که به بررسی اپلیکیشن ها میپردازند قطعا وجود اپلیکیشن شما در این سایت ها خود تبلیغات بزرگی است.

۷٫ مارکت های رایگان

یاری گرفتن از مارکت های رایگان یکی دیگر از کار های تبلیغاتی بدون خرج برای معرفی اپلیکیشن هاست. در این مارکت ها اپلیکیشن خود را برای دانلود قرار دهید تا به نحوی آن را در دسترس کاربران قرار دهید.

۸٫ ایمیل مارکتینگ

یکی از بزرگترن و مشهور ترین راه های تبلیغاتی کارآمد در سراسر جهان ایمیل مارکتینگ است.با استفاده از پنل های ارسال ایمیل های تبلیغاتی میتوانید کاربران زیادی را به سمت اپلیکیشن خود سوق دهید.

۹٫ تولید محتوای مرتبط 

ایجاد محتوایی که کاربران را به دانلود اپلیکیشن شما ترغیب کند میتواند یکی از راه های موفقیت شما در این امر باشد، محتوایی که به کاربران دلیل قانع کننده ای برای دانلود اپلیکیشن شما دهد.

۱۰٫ارائه تخفیف های خاص ویژه کاربران فعال

به کاربرانی که اپلیکیشن شما را در فضای مجازی منتشر میکنند تخفیف های مختلف دهید یا خدماتی را برای آن را به صورت رایگان قرار دهید. قطعا انتشار یک اپلیکیشن از سوی کاربران می تواند راه بسیار مناسبی برای معرفی اپلیکیشن شما باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا