رفتن به محتوای اصلی
طلایی ترین اعداد در محتوای دیجیتال

طلایی ترین اعداد در محتوای دیجیتال

77673_orig

امروز قصد داریم در مورد نکته ای صحبت کنیم که در دنیای دیجیتال بسیار مهم و ضروری هستش و البته کاربرد فراوانی نیز دارد اگه میخواید بدونید این نکته چی هستش کافیه در ادامه همراه ما باشید :

زمانی که شما می خواهید به کمک تیم تولید محتوای خود، برای بلاگ سایت تجاری یا عمومی خود محتوای خوب تهیه کنید بیش از هر چیز شاید به کیفیت توجه دارید تا بتوانید هم نظر کاربران را جلب کنید و هم گوگل را راضی کنید. اما کیفیت محتوای دیجیتال شما در کنار کمیت اصولی می تواند برای شما ارزش آفرین باشد. توجه کنید که تولید محتوا در بازاریابی اینترنتی و برندینگ سایت شما بسیار موثر است و می تواند هم به موفقیت و هم به شکست شما بینجامد. شاید برای برخی از کاربران سوال باشد که محتوای دیجیتال چه دامنه ای در بر می گیرد، در پاسخ باید گفت که محتوای دیجیتال شامل پست وبلاگ، مقالات وبلاگ، فیلم، صدا و حتی اسلاید می باشد. اگر تفاوت پست و مقاله در وبلاگ را نمی دانید، مطلبی با همین موضوع، تحت عنوان تفاوت مقاله و پست وبلاگ و دانستنی های آن اطلاعات مفیدی برای شما دارد حتی ایمیل هایی که ارسال می کنید نوعی محتوای دیجیتال هستند. اما برای ایجاد یک محتوای عالی کمیت هایی اهمیت دارند که ما در این مقاله در مورد آن ها صحبت می کنیم. این اعداد طلایی را همیشه به یاد داشته باشید.

ایده ال ترین میزان طول محتوای متنی آنلاین

اندازه ی ایده آل کاراکترها در بخش های خاص یا در شبکه های اجتماعی طبق تحقیقات و بررسی ها به صورت زیر می باشند

توییت ها: کمتر از صد کاراکتر و ترجیحا حدود ۷۰ کاراکتر

توضیح : توییت های کمتر از ۱۰۰ کاراکتر تا ۱۷ درصد بیش از دیگر توییت ها، کاربران را درگیر می کنند .بنابراین سعی کنید مفهوم و منظور خود را در قالب این تعداد کاراکتر ارائه دهید

فیس بوک: ۴۰ کاراکتر

پست های فیس بوکی با اندازه ی ۴۰ کارکتر حدود ۸۶ درصد موفق تر از سایر پست های بلند هستند.

گوگل پلاس نه قدیمی میشه نه از کار میوفته: ۶۰ کاراکتر

اگر عنوان مطلب شما در پلاس بیش از یک خط است باید به گونه ای باشد که کاربر را به ادامه مطلب ترغیب کند و روی لینک های ارائه شده کلیک کند. استراتژی جمله های نا تمام به طور کلی در شبکه های اجتماعی جوابگوست.

پاراگراف ها : ۴۰- ۵۵ کاراکتر

استفاده از پاراگراف های متعدد با کلمات کمتر و فونت بزرگتر می تواند به کاربر کمک کند که راحت تر مطالب را خوانده و از خطی به خط دیگر منتفل شود. شاید این عدد به طور افراطی کوتاه باشد اما می توانید آن را امتحان کنید

دامنه اینترنتی: ۸کاراکتر

بهترین دامنه ها کوتاه ترین دامنه ها هستند. دامنه هایی که حداکثر دارای ۸ کاراکتر هستند و در انها اعداد و خط فاصلخ بکار نرفته است بسیار مناسب هستند.

هشتگ ها جدید اومده ولی پرکاربرد هستش : ۶ کاراکتر

در مورد هشتگ ها توجه داشته باشید که از فاصله نمی توانید استفاده کنید. بهتر است که از هشتگ های عددی استفادع نکنید و یا اینکه در میان حروف از عدد استفاده کنید و هشتگ را با عدد شروع نکنید از همه مهم تر کلمات عامیانه را در بکار بردن در هشتگ ها کاملا حذف کنید. در صورتی که نیاز دارید از هشتگ هایی به صورت عبارت استفاده کنید می بایست بین کلمه ها از علامت ” _ ” استفاده کنید. برای مثال، #بازاریابی_آنلاین

عنوان ایمیل های خبری را درست انتخاب کنید: ۲۸-۳۹ کاراکتر

عنوان های خبرنامه با تعداد ۲۸ تا ۳۹کاراکتر، حدود ۱۲ درصد نرخ باز کردن و حدود ۴ درصد نرخ کلیک را از آن خود کرده اند.
ایده آل اندازه ی محتوا بر اساس کلمات

عنوان صفحات بلاگ : ۶ کلمه

عموما سه کلمه اخر و سه کلمه ی اول هر تیتر، مورد توجه کاربران قرار می در نتیجه توجه کنید که چه تعداد، کلمه برای نوشتن عناوین در نظر می گیرید.

پست های لینکدین را فراموش نکنید

اگر شما برای بیزینس خود بازاریابی می کنید بهتر است که از پست هایی تا حداکثر ۱۶ تا ۲۵ کلمه استفاده کنید اما اگر دوست دارید که مشتریان مطالب شما را به اشتراک بگذارند بهتر است که بین ۲۱ تا ۲۵ کلمه بنویسید .

مدت زمان ایده آل برای محتوای غیر متنی

فیلم بسیار مهم و ضروری است:

فیلم های کوتاه هتر محبوب تر هم هستند. ۵۰ ویدیویی که در میان فیلم های یوتیوب محبوب شده اند، به طور میانگین دارای اندازه ی در حدود ۲ دقیقه و ۵۴ ثانیه دارند.

پادکست تجربه لذت بخشی خواهد بود :

بهترین پادکست ها دارای حداکثر زمان ۲۰ دقیقه هستند. تجربه نشان داده که پادکست هایی که بین ۱۵ تا ۲۲ دقیقه زمان می برند، بیشتر توسط مخاطبین مورد استقبال قرار می گیرند. از دقیقه ۲۰ به بعد توجه کاهش پیدا می کند و این می تواند موجب شود که ماحصل پادکست مورد توجه قرار نگیرد.

Slideshare

اگر بخواهید آموزشی را تحت یک اسلاید ارائه دهید بهتر است که مدت زمان آن حدود ۶ دقیقه باشد یک اسلایدشویی که حدود ۶ دقیقه زمان دارد، حدودا از ۶۱ اسلاید تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا