رفتن به محتوای اصلی
معرفی ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

معرفی ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

ووکامرس یک افزونه رایگان برای وردپرس است و تمامی کسب و کار های آنلاین امروزه از این افزونه در وب سایت های فروشگاهی خود استفاده می کنند که در ۲۷ ستامپر ۲۰۱۱ اجرا شد و به دلیل نصب بسیار راحت، سفارشی سازی و رایگان بودن آن به سرعت در میان تجارت های آنلاین جایگاه خود را پیدا نمود.

ووکامرس چیست ؟

یک افزونه رایگان و کاملا حرفه ای در مدیریت محتوا وردپرس است که با استفاده از آن می توانید فروشگاه اینترنتی برای هر گونه فعالیتی را راه اندازی نمایید.
در واقع می توان این افزونه را این گونه تعریف نمود که یک ابزار برای ساخت فروشگاه اینترنتی است.

افزونه ووکامرس قابلیت فروش محصولات و خدمات را در مدیریت محتوا وردپرس می دهد. اکنون می خواهیم در ادامه کاربرد ووکامرس را به شما معرفی نماییم.

ووکامرس چه کاربردی دارد؟

فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی خود با کمک افزونه ووکامرس و همچنین می توانید به طور کامل بر تمام اطالاعات فروشگاه مدیریت داشته باشید.

این افزونه دارای پشتیبانی در حالت نسخه موبایل نیز می باشد و به راحتی می توانید در هر مکانی که هستید، فروشگاه اینترنتی خود را کنترل و مدیریت نمایید.

اهمیت ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی

یک تیم حرفه ای و قوی ووکامرس را در سال ۲۰۱۱ طراحی و اجرا نمودند و تا کنون شاهد پیشرفت چشمگیر آن بوده ایم. این افزونه امروزه در میان افراد شهرت و محبوبیت خاصی را به همراه داشته است.

یکی از قابلیت هایی که افراد را به استفاده از آن ترغیب می نماید، این است که همانند سیستم مدیریت محتوا وردپرس متن باز و به طور کامل رایگان است و همچنین افراد مبتدی نیز می توانند توسط  آن یک فروشگاه اینترنتی برای خود در سطح بسیار خوب ایجاد نمایند و نیازمند کدنویسی خاصی نمی باشد.

ویژگی ‌های کسب و کار های آنلاین با ووکامرس

ووکامرس دارای ویژگی‌ های جذابی است که در ادامه می خواهیم تعدادی از این ویژگی های بارز را که سبب محبوبیت و پیشرفت آن شده است، بیان نماییم:

  • می توانید هر نوع محصولی را اعم از فیزیکی و مجازی و هرگونه خرید و فروشی را انجام دهید.
  • اضافه نمودن تعداد بی نهایت محصول و تصویر
  • افزودن دسته‌ ها، برچسب ‌ها و ویژگی‌ های محصولات
  • نمایش امکان نرخ ‌دهی و امتیازدهی به محصولات
  • شخصی‌سازی موقعیت فروشگاه
  • ذخیره‌سازی و فیلتر کردن محصولات

افزونه ‌های متعدد آن

ووکامرس نیز دارای افزونه ‌های بسیار زیادی است که قابلیت های زیادی را می تواند به فروشگاه اینترنتی شما اضافه ‌کند. افراد دارای کسب و کار های آنلاین برای کامل نمودن یک فروشگاه اینترنتی نیازمند قابلیت های فراوان و متعددی می باشد.

بنابراین می توانید با استفاده از آن، این امکانات و قابلیت ها را برای فروشگاه اینترنتی خود فراهم آورید. به این افزونه‌ ها می توانید به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و می‌توان آن ها را برحسب نیاز فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمود.

بنابراین به افرادی که دارای کسب و کار آنلاین می باشند، توصیه می شود با ووکامرس برای خود یک فروشگاه اینترنتی با امکانات منحصر به فرد خود ایجاد نمایند و فروش خود را افزایش دهند، زیرا کار کردن با ووکامرس راحت و بسیار آسان است و با نصب نسخه موبایل آن به سادگی می توانید فروشگاه خود را مدیریت نمایید.

برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود با این افزونه باید مراحل زیر را به ترتیب و گام به گام انجام دهید:

گام یک : ابتدا باید برای وب سایت فروشگاه خود یک هاست و نام دامنه انتخاب نمایید.

گام دوم: سیستم مدیریت محتوا وردپرس را نصب نمایید که در مطلب آموزش نصب وردپرس نحوه نصب آن را به طور کامل توضیح داده ایم.

گام سوم: افزونه ووکامرس را نصب نمایید.

گام چهارم: یک قالب ووکامرس انتخاب نمایید.

گام پنجم: افزونه ‌های مخصوص برای افزودن امکانات را اضافه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا